آرایش صورت مستطیلی
آرایش مناسب با صورت مستطیلی شکل
فروردین ۱۰, ۱۳۹۸
روشن کننده پوست
روشن کردن رنگ پوست با ماسک و ماساژ
فروردین ۱۱, ۱۳۹۸

ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژه

ریمل طبیعی تقویت کننده مژه

ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژه

ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژه

   ریمل مژه یکی از محصولات آرایش چشم است که معمولا بیشتر خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. ریمل مژه توسط انواع شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی تحت عنوان برندهای مختلف با کیفیت و مرغوبیت بالا در بازار عرضه می شود اما این ریمل ها با استفاده از مواد شیمیایی تهیه می شوند و گاهاً ممکن است حساسیت هایی را برای چشم ایجاد نمایند. الته علاوه بر موضوع حفظ سلامتی، برای محیط زیست هم مضراتی نیز دارند. به همین دلیل توصیه می کنیم در منزل و با استفاده از مواد طبیعی ریمل های تقویتی و سالم برای مژه های خود تهیه کنید. در این مطلب نحوه تهیه ریمل خانگی و تقویتی برای مژه ها را به شما آموزش می دهیم:
مواد لازم برای درست کردن ریمل
- 1 قاشق چای خوری روغن ویتامین E
- 1 قاشق چای خوری روغن نارگیل
- 1/2 قاشق چای خوری موم زنبور عسل
- 3 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا 
- 3 کپسول کربن فعال - activated charcoal 
- 1/4 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت - bentonite clay ( اختیاری )
- یک کاسه شیشه ای کوچک
- آب گرم
- یک کاسه متوسط شیشه ای
- یک قاشق
مراحل درست کردن ریمل طبیعی در خانه
1. ابتدا مقدار تعیین شده از روغن نارگیل، روغن ویتامین E  و موم عسل را اندازه گیری کرده و سپس درون ظرف شیشه ای کوچک بریزید و سپس آن ها را به خوبی با استفاده از قاشق مخلوط کنید.
2. اکنون 1/4 کاسه متوسط را از آب جوش پر کرده و سپس کاسه کوچک را درون آن قرار دهید تا مواد درون کاسه کوچک با بخار آب ذوب شوند. کاسه کوچک باید در آب شناور باشد. اگر احساس کردید سطح آب بسیار بالاست مقداری از آن را تخلیه کنید تا آب وارد ظرف کوچک نشود.
3. در این مرحله، 3 قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا را به ترکیب فوق اضافه نمایید و آن را به خوبی با سایر مواد مخلوط کنید. بهتر است ژل آلوئه ورا طبیعی را در این ریمل استفاده کنید تا از فواید آن در تقویت مژه ها نیز بهره مند شوید. 
4. سه کپسول زغال فعال را باز کرده و سپس محتویات آن را درون ظرف بریزید. اکنون تمام مواد موجود درون کاسه شیشه ای کوچک را با یکدیگر ترکیب نمایید تا حالت صاف و یکدستی برای آن ها ایجاد شود. به جای زغال فعال می توانید از رنگ های معدنی مشکی نیز استفاده کنید.
5. در مرحله آخر 1/4 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت را به ترکیب فوق اضافه نمایید. اضافه کردن این ماده اختیاری است اما اضافه کردن آن می تواند مانع از ایجاد لکه و رنگ بعد از استفاده از ریمل بر روی پوست شود. علاوه بر این اضافه کردن این خاک رس به مواد ریمل طبیعی در سریع تر خشک شدن آن روی مژه ها نیز بسیار موثر است. اگر خاک رس بنتونیت را به مواد خود اضافه کردید آن را به خوبی با سایر مواد مخلوط نمایید تا تمام مواد صاف و یکدست شوند. حال ریمل طبیعی و خانگی شما آماده است.
6. برای استفاده بهتر و راحت تر از این ریمل ابتدا یک تیوپ از ریمل های قدیمی خود را به خوبی با آب و صابون شسته و این ریمل را به آهستگی با استفاده از سرنگ، قیف و یا هر وسیله دیگر درون مخزن ریمل بریزید و به راحتی از آن استفاده نمایید.

ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژهReviewed by آرایشگاه on Mar 31Rating: 2.5ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژهبرای تقویت مزه های خود می توانید از ریمل های تقویت کننده استفاده کنید که این ریمل ها را نیز می توان به صورت طبیعی در منزل تهیه نمود. در این مقاله نحوه ساخت ریمل طبیعی تقویت کننده مژه را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت مزه های خود می توانید از ریمل های تقویت کننده استفاده کنید که این ریمل ها را نیز می توان به صورت طبیعی در منزل تهیه نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *