برند ایوروشه
برند آرایشی ایوروشه
فروردین ۱۵, ۱۳۹۸
ماسک لیفتینگ
ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۸

آرایش صورت ملایم برای ولنتاین

آرایش ولنتاین

آرایش صورت ملایم برای ولنتاین

آرایش صورت ملایم برای ولنتاین

   آرایش صورت مونوکروم (یا تک رنگ) همیشه جزو یکی از ترندهای مورد علاقه بیشتر میکاپ آرتیست ها بوده و است. یکی از این ترکیب های رنگی چالش برانگیز و به شدت پرطرفدار ترکیب صورتی و قرمز است که اتفاقا برای اواخر زمستان و ولنتاین بسیار مناسب می باشد. در واقع برای روز ولنتاین بهتر است شما چهره ای دلنشن و زیبا و جذاب داشته باشید تا اینکه مانند عروس خانم ها به نظر برسید. ولنتاین روز عشق است و در این روز باید آرایشی ملایم و زیبا به چهره داشته باشید تا بتوانید لطافت و زیبایی زنانه خود را بیشتر نمایان سازید. در ادامه مدل آرایش ملایم برای جشن ولنتاین را به شما عزیزان آموزش می دهیم. 
   اول از همه باید محصول آرایشی مناسب با رنگ زمینه درست را انتخاب کنید. بعضی از قرمزها بر پایه رنگ آبی هستند و برخی دیگه بر پایه رنگ زرد، در نتیجه اگر قصد دارید که سایه چشم صورتی بر پایهآبی انتخاب کنید، رژلب قرمز را هم حتما باید بر همان پایه رنگی انتخاب نمایید که بهترین نتیجه را داشته باشد. رنگ زمینه به شدت مهم است، چه بخواهید  رنگ سایه چشم و رژلب روشنی انتخاب کنید و چه تیره، باید حتما آندرتون رنگ پوست خود و رنگ مورد استفاده را بشناسید.
   رژلب مایع جیری Cherry Skies از نیکس با سایه چشم تکی Pink Cloud از همان برند کاملا هماهنگ هستند و رنگ زمینه ای به شدت سرد دارند. نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که اگر قصد دارید این مدل آرایش صورت را داشته باشید باید مابقی صورت را خالی نگه دارید، به این معنی که بقیه رنگ ها را طوری طبیعی انتخاب کنید که تمرکز فقط روی چشم ها و رژلب باشد و رنگ رژگونه و برنزر و غیره اصلا مشخص نشود. 

آرایش صورت ملایم برای ولنتاینReviewed by آرایشگاه on Apr 4Rating: 2.5آرایش صورت ملایم برای ولنتاینآرایش ولنتاین بهتر است آرایشی تک رنگ و لایت باشد که زیبایی و لطافت را در چهره بیشتر نشان دهد و زیبایی طبیعی به چهره شما ببخشد. در این مقاله آرایش صورت ملایم برای ولنتاین را به شما آموزش می دهیم.

آرایش ولنتاین بهتر است آرایشی تک رنگ و لایت باشد که زیبایی و لطافت را در چهره بیشتر نشان دهد و زیبایی طبیعی به چهره شما ببخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *