آرایش ولنتاین
آرایش صورت ملایم برای ولنتاین
فروردین ۱۵, ۱۳۹۸
آموزش آرایش پوست
آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایع
فروردین ۱۶, ۱۳۹۸

ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت

ماسک لیفتینگ

ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت

ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت

   بسیاری از خانم ها با افزایش سن و پیدایش چین و چروک در سطح پوست به دنبال روش هایی برای جوانسازی و رفع این چروک و هستند. برای جوانسازی و لیفت صورت روش های مختلفی وجود دارد اما توصیه ما استفاده از ماسک های خانگی و بدون ضرر است که به راحتی در منزل قابل آماده شدن است. ترکیبات این ماسک شامل تخم مرغ، لیمو و عسل می باشد. تخم مرغ می تواند باعث استحکام و کشیدگی پوست شود زیرا حاوی پروتئین و ویتامین B است. در واقع، تخم مرغ باعث لیفتینگ و کشیده شدن پوست صورت می شود. لیمو نیز روشن کننده پوست و عسل عامل آبرسان و مرطوب کننده عالی می باشد. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید: 
- ۱ عدد سفیده تخم مرغ
- ۱ عدد لیمو
- ۱ قاشق مرباخوری عسل

ساخت ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت

طرز تهیه و استفاده:
   در یک ظرف مناسب مواد را بریزید و با کمک یک همزن دستی آنقدر آنها را هم بزنید تا کاملا کف کند. سپس این ماسک را با کمک نوک انگشتان خود به میزان مساوی و به شکلی یکنواخت بر روی پوست تمیز صورت و گردن خود پخش نمایید. از به کار بردن این ماسک به دور چشم و لب ها خودداری کنید. اجازه دهید تا ماسک کاملا روی پوست خشک شود. (تقریبا ۲۰ دقیقه). زمانی که حس کردید پوست سوزن سوزن می شود و پوست به دلیل وجود ماسک حالت کشیدگی پیدا کرده است، صورت خود را شست و شو دهید. آب سرد را روی صورت خود بپاشید تا کاملا ماسک پاک گردد. با استفاده از این ماسک و شستشوی پوست با آب سرد، منافذ بزرگ پوست کاملا بسته خواهند شد. پس از شستشوی پوست خود از یک مرطوب کننده بسیار ملایم و فاقد چربی استفاده کنید.

ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Apr 5Rating: 3.0ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورتبرای لیفت کردن و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کنید تا پوست جوان و شاداب بماند. در این مقاله ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت را به شما آموزش می دهیم.

برای لیفت کردن و جوانسازی پوست صورت می توانید از انواع ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کنید تا پوست جوان و شاداب بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *