ماسک لیفتینگ
ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت
فروردین ۱۶, ۱۳۹۸
ماسک لیفتینگ
ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸

آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایع

آموزش آرایش پوست

آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایع

آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایع

 

   داشتن پوستی صاف و زیبا تأثیری زیادی در جذابیت چهره شما دارد. هنگام آرایش باید سعی کنید پوست خود را صاف و بی نقص نشان دهید. البته مهم است که شما از چه کرمی برای آرایش پوست خود استفاده کنید. هر کرمی تأثیری متفاوت بر روی پوست دارد. شما باید متناسب با نوع جنس پوست خود از کرم مناسب استفاده کنید. یکی از انواع کرم پودرها، کرم پودر مایع است که زیبایی زیادی به پوست می دهد. اما نحوه استفاده صحیح از کرم پودر مایع بسیار مهم است تا نتیجه ای زیبا و خوب داشته باشد. در این مقاله نحوه آرایش پوست با کرم پودر مایع را به شما آموزش می دهیم. 
مرحله اول: پرایمر صورت
   اگر قرار است برای چندین ساعت متوالی آرایش داشته باشید، حتما از پرایمر استفاده کنید. البته پرایمر فقط برای ماندگار کردن آرایش روی صورت نیست و باعث بهتر نشستن مواد آرایشی روی پوست و نرم شدن آن هم خواهد شد، اما برای اینکه آرایش در قسمت های مهمی مانند پیشانی، بینی و اطراف بینی و چانه، سریع پاک نشود، حتما پرایمر مناسب با پوست خود را استفاده کنید.
مرحله دوم: کرم پودر مایع
   درباره انتخاب فونداسیون مناسب، فاکتورهای زیادی مهم هستند، مانندجنس پوست، رنگ پوست و میزان تیرگی و روشنی آن، فرم و حالت کرم پودر، فصلی که در آن قرار دارید و اینکه چه زمان از روز می خواهید که کرم پودر بزنید! پس با توجه به تمام این موارد، یک کرم پودر مناسب انتخاب کنید تا آرایشی زیبا و جذاب و ماندگار داشته باشید. شما برای کرم پودر زدن، انتخاب های زیادی می توانید داشته باشید، از انگشتان دست گرفته تا انواع براش ها و اسفنج ها که هر کدام می توانند متفاوت باشند. 
کرم پودر زدن با براش آرایشی
   اگر فکر می کنید که براش های آرایشی برای ایجاد پوست صاف تر و جذاب تر برای شما مناسب هستند، همین گزینه را انتخاب کنید. با یک براش پرپشت و سرصاف، اول از همه مقداری کرم پودر را روی قسمت های مختلف صورت زده و بعد با حرکات دایره ای، کرم را روی پوست صاف کنید. این کار را آهسته و با دقت انجام دهید و تمام نواحی صورت را کرم بزنید و خوب صاف کنید.
کرم پودر زدن با اسفنج قطره ای بیوتی بلندر
   اگر انتخاب شما اسفنج های بیوتی بلندر است، باید اول آن را خیس کرده و سپس کمی فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. اول کرم پودر را به صورت لکه ای در قسمت های مختلف پوست بزنید و سپس با بیوتی بلندر، آن را کاملا صاف کنید. با قسمت پهن تر بیوتی بلندر، سطوح وسیع و با قسمت باریک تر، بخش های باریکی مانند کنار بینی و چشم و... را صاف کنید.
کرم پودر زدن با اسفنج های معمولی
   این اسفنج ها سطح وسیعی دارند و یکی از اولین انتخاب ها برای کرم پودر زدن هستند. اسفنج را به کرم پودر آغشته کرده و روی بخش های مختلف صورت بزنید و سپس، از مرکز صورت شروع به صاف کردن کرم پودر کنید. این روش خیلی خوب صورت را صاف و بی نقص خواهد کرد.
کرم پودر زدن با انگشتان دست
   این روش ابتدایی ترین، سریع ترین و در دسترس ترین وسیله آرایشی است. استفاده از انگشتان دست، کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد و باید بلد باشید از این کاربردها استفاده کنید. زمانی که نمی خواهید کرم پودر را به همه جای صورت بزنید و یا موقع استفاده از کانسیلر یا BB، CC کرم ها، استفاده از انگشت بهترین راه حل است و می توان با تسلط بیشتری آن را انجام داد. با انگشت اشاره، کرم پودر را به بخش های مختلف صورت زده و برای بخش های وسیع با سه انگشت وسط و برای بخش های کم وسعت، از انگشت وسط استفاده کنید. از انگشت حلقه هم برای صاف کردن انتهایی و زیر چشم استفاده نمایید.
نکات مهم در آرایش پوست و کرم پودر زدن
1. اگر پوست چرب دارید، بهتر است از انگشتان دست برای اعمال کرم پودر استفاده نکنید، چون چربی پوست بیشتر شده و آرایش خوبی نخواهید داشت.
2. حتما بخش اضافی کرم پودر را بگیرید، یک دستمال کاغذی را روی پوست (مخصوصا اطراف بینی و چانه) گذاشته و با دست کمی روی دستمال را بکشید تا کرم پودر اضافی را جذب کند.
3. مطمئن باشید که انگشتان دست، براش ها و اسفنج ها تمیز هستند و مواد آرایشی و روغن ندارند.
4. اگر پوست چربی دارید، قبل از کرم پودر، کمی (فقط یه لایه نازک) پنکک به پوست بزنید تا چربی پوست را کاهش داده و سپس کرم پودر بزنید.

آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایعReviewed by آرایشگاه on Apr 5Rating: 3.0آموزش آرایش پوست با کرم پودر مایعبرای استفاده از کرم پودر مایع جهت آرایش پوست باید مراحل و نحوه آن را به خوبی بدانید و همچنین بدانید که از چه ابزاری برای زدن کرم پودر استفاده کنید تا پوستی صاف و بی نقص داشته باشید. در این مقاله نحوه آرایش پوست با کرم پودر مایع را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از کرم پودر مایع جهت آرایش پوست باید مراحل و نحوه آن را به خوبی بدانید و همچنین بدانید که از چه ابزاری برای زدن کرم پودر استفاده کنید تا پوستی صاف و بی نقص داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *