پوشاندن جوش با آرایش
آموزش پوشاندن جوش با آرایش
بهمن ۲۸, ۱۳۹۷
پالت سایه چشم
پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود
بهمن ۲۹, ۱۳۹۷

نکات آرایش صورت

نکات آرایش صورت

آرایش طبیعی صورت

نکات آرایش صورت

   آرایش صورت یکی از جذاب ترین کارهایی است که خانم ها برای زیبایی هر چه بیشتر چهره خود انجام می دهند. البته آرایش حرفه ای و تخصصی در آرایشگاه و توسط میکاپ کار و آرایشگر ماهر انجام می شود. اما شما در منزل نیز می توانید با چند ترفند ساده آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. در آرایش چهره داشتن پوست و موی زیبا بسیار تأثیرگذار است. در آرایش چهره شما قبل از هر چیزی باید فرم و شکل صورت خود را بشناسید. سپس کتناسب با فرم صورت خود آرایش چهره را آغاز نمایید. در این مطلب سعی داریم نکاتی برای آرایش چهره به شما آموزش دهیم تا به کمک آن چهره شما شاداب و جوان بماند. 
- آرایش روی پوست خشک
   بیشتر خانم ها قبل از آرایش، صورت خود را شسته و سپس کرم پودر را روی پوست می زنند که همین کار موجب می شود که پوست چروکیده، پیر و خسته به نظر برسد. بعد از شستشوی صورت باید حتما مرطوب کننده یا پرایمر بزنید یا نهایتا حداقل از یک کرم پودر مایع استفاده کنید که کاملا روی پوست بخوابد. 
 Blend -کردن یا محو کردن نادرست
   استفاده از کرم پودر، سایه چشم، رژگونه، خط لب و سایر محصولات آرایشی سخت نیست و هر کسی می تواند از انواع محصولات آرایشی برای آرایش چهره خود استفاده کند اما آرایش کسی زیباتر است که بتواند به خوبی این مواد را روی پوست زده و به خوبی محو کند. نباید آرایش روی صورت مرز داشته باشد و کسی متوجه شود که مثلا شما از کجای صورت و گونه شروع به رژگونه زدن کرده اید. پس به خوبی با براش و اسفنج های آرایشی کار کنید و صورت رو نیمه کاره رها نکنید.
- آرایش نادرست ابروها
   ابروها قاب چشم ها هستند و در زیبایی چشم ها، بسیار تاثیر گذار می باشند اما به شرطی که به درستی آرایش شوند. بیشتر خانم ها توجهی به نکات مهم آرایش ابرو ندارند و همین موضوع، باعث زشت شدن آرایش آن ها می شود. برای آرایش صحیح ابروها به نکته های زیر توجه کرده و آن ها را در آرایش خود رعایت کنید:
1. نباید ابروها را زیادی بولد (تیره) و پهن کنید.
2. نباید دور تا دور ابروها را خط بندازید، فراموش نکنید که یک سایه محو کافی است و واقعا باعث زیباتر شدن ابروها می شود.
3. باید رنگ ابروها با رنگ پوست و رنگ موها هماهنگ باشد.
4. از شکل طبیعی ابرو پیروی کنید.
5. ابروها هر چه طبیعی تر باشند زیباتر هستند، حتی سلبریتی هایی مثل آنجلینا جولی و آیشواریا هم در طول این سال ها مدل ابروی خود را به شکل نازک و طبیعی که است، نگه داشته اند. 
- خط چشم 
   هر خانمی باید توانایی کشیدن خط چشم را برای انواع آرایش ها را داشته باشد. گاهی اوقات یک خط چشم آبی زیبا، سبز کله غازی، ترکیب طلایی و مشکی و...، می تواند از هر سایه چشمی زیباتر باشد، به خصوص اگر در سایه زدن حرفه ای نیستید، از این ترفند جالب کمک گرفته و آرایش چهره خود را زیباتر کنید.

نکات آرایش صورتReviewed by آرایشگاه on Feb 18Rating: 2.5نکات آرایش صورتبرای آرایش صحیح صورت نکات و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که هر خانمی باید با توججه به آن ها چهره خود را به صورت طبیعی زیبا و جذاب سازد. در این مقاله نکات آرایش صورت را به شما آموزش خواهیم داد.

برای آرایش صحیح صورت نکات و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که هر خانمی باید با توججه به آن ها چهره خود را به صورت طبیعی زیبا و جذاب سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *