نکات آرایش صورت
نکات آرایش صورت
بهمن ۲۹, ۱۳۹۷
عطر زنانه
بهترین عطرها برای ولنتاین
بهمن ۳۰, ۱۳۹۷

پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود

پالت سایه چشم

پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود

پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود

   یک آرایش کلاسیک و شیک بدون استفاده از سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود خیلی خسته کننده و بی روح خواهد شد. پالت های سایه چشم با رنگ نوود را می توان به عنوان یکی از وسایل آرایش پرکاربرد و همه کاره معرفی کرد. پالت های سایه چشم با رنگ های طبیعی و نود توسط بسیاری از کمپانی ها تولید می شوند. اما برای اینکه بتوانید آرایشی شیک و ماندگار داشته باشید باید از برندهای معتبر پالت سایه چشم را خریداری کنید. در این مطلب انواع پالت های سایه چشم با رنگ طبیعی و نوود را به شما معرفی می کنیم: 
- پالت سایه چشم میبلین - Maybelline
   پالت سایه چشم نوود 24K از برند میبلین مجموعه ای از 12 رنگ طبیعی است که بسیار حرفه ای ساخته شده و تمام رنگ های به کار رفته در این پالت، دارای رنگدانه های قوی و درخشان هستند که زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای را برای پلک ها ایجاد می کنند.
- پلت سایه چشم کالرپاپ - ColourPop
   این پالت سایه طبیعی برای تمام افرادی که با دنبال یک ظاهر طبیعی بعد از آرایش کردن هستند، مناسب است. این پالت از رنگ های روشن و نوود تا رنگ های تیره و عمیق را دارد و به شما کمک می کند تا یک آرایش کلاسیک و طبیعی داشته باشید.
- پالت سایه چشم کت ون دی - Kat Von D
   این پالت سایه چشم شامل یک قسمت برای کانتور و یک قسمت برای سایه چشم طبیعی و نوود بوده و جز یکی از پرطرفدارترین پالت های سایه چشم است.
- پالت سایه چشم تارت -tarte
   این پالت شامل 9 رنگ مات و 3 رنگ درخشان و پر زرق و برق است و که جز یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که در زمینه آرایش مبتدی هستند و تمایل دارند یک آرایش معمولی و خوب داشته باشند.
- پالت سایه چشم استیلا - stila
   این پالت سایه چشم یک مجموعه بی نظیر از رنگهای مات و ابریشمی با رنگدانه قوی است که بارها و بارها به سراغ آن خواهید رفت. رنگهای به کار رفته در این پلت همگی طبیعی بوده و با هر رنگ پوستی هم تناسب دارند.
- پالت سایه چشم هدا بیوتی - Huda Beauty
   این پالت سایه چشم نوود از برند هدا بیوتی هم دارای چند رنگ مات و همچنین چند رنگ درخشنده است که مطمئنا زیبایی فوق العاده ای را برای آرایش چشم ها ایجاد خواهد کرد.
- پالت سایه چشم نارس - Nars
   این پالت هم ترکیبی از رنگ های مات و درخشان در کنار هم است که کمک می کند تا آرایش چشم ظریف و شیکی داشته باشید.

پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوودReviewed by آرایشگاه on Feb 18Rating: 3.0پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوودپالت های سایه چشم با رنگ های طبیعی توسط بسیاری از برند ها و کمپانی تولید می شود که شما می توانید این پالت ها را برای آرایش چشم تهیه کنید. در این مقاله پالت سایه چشم با رنگهای طبیعی و نوود را معرفی می کنیم.

پالت های سایه چشم با رنگ های طبیعی توسط بسیاری از برند ها و کمپانی تولید می شود که شما می توانید این پالت ها را برای آرایش چشم تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *