محصولات مراقبت از موی مردان
بهترین محصولات مراقبت از مو آقایان (قسمت۱)
مهر ۷, ۱۳۹۷
معرفی محصولات مراقبت از پوست
محصولات مراقبت از پوست
مهر ۸, ۱۳۹۷

آرایش مخصوص باشگاه ورزشی

آرایش برای باشگاه

آرایش مخصوص باشگاه ورزشی

آرایش مخصوص باشگاه ورزشی

   ورزش کردن برای سلامتی و شادابی پوست خانم ها بسیار مفید است، اما بعضی از خانم ها نگران صورت و بدن عرق کرده و قرمزی پوست بعد از ورزش هستند که البته به پوست و مو بسیار آسیب می رساند.  به همین دلیل در این مطلب چند ترفند ساده برای شما قرار داده ایم که بعد از ورزش کردن پوستی شاداب داشته باشید. 
- قبل از ورزش موهای خود را ببافید.
   اگر وقت کمی دارید و باید بعد از ورزش سریع به کارهای دیگری خارج از منزل برسید، قبل از انجام هر حرکتی موهای خود را ببافید، عرق موجب می شود موها بعد از بعد از باز شدن حالت موج دار و شلوغی به خود بگیرند که ظاهر زیبایی هم دارد. 
- از یک کرم پودر با ماندگاری بالا استفاده کنید.
   هرگز قبل از وزرش آرایش نکنید چون وقتی عرق کنید و منافذ پوست باز شوند، لوازم آرایشی وارد پوست شده و صورت شما دچار جوش می شود. اما بعد از ورزش و تمیز کردن صورت، استفاده از یک فونداسیون با ماندگاری بالا مشکلی ایجاد نمی کند و خستگی چهره شما را نیز پوشش می دهد. 
- دوش آب سرد بگیرید.
   اگر زمان کافی برای آماده شدن دارید، حتما زیر دوش آب سرد بزوید تا هم دمای بدن شما کاهش یابد و هم عرق کردن بدن شما قطع شود و هم قرمزی بعد از ورزش از بین رود. 
- استفاده از دستمال مرطوب
   همیشه یک پک دستمال مرطوب همراه خود داشته باشید و از آن به جای حوله استفاده کنید و هنگام ورزش دستمال مرطوب ها رو روی سینه، زیر گردن و زیر بغل قرار دهید زیرا ریسک بوی بد گرفتن را به شدت کاهش می دهند و حس تازگی ایجاد می کنند. 
- شامپو خشک
   یک شامپو خشک انتخاب کنید که با موهای شما سازگاری داشته باشد و به ریشه موها بزنید تا به آن ها حالت دهد و حالت چرب مو را از بین ببرد. البته می توانید قبل از ورزش هم به موها شامپو خشک بزنید تا عرق روی صورت جاری نشود! 
- استفاده از موچین
   بعد از ورزش منافذ صورت باز می شوند و زمان بسیار مناسبی است که موهای اضافی صورت و ابرو را تمیز کنید.
- استفاده از کلینزر
   بعد از ورزش به دلیل اینکه تمام منافذ پوست باز هستند، بهترین زمان است که پوست را زیر دوش آب لایه برداری کنید و تمام ناخالصی ها را از پوست بیرون بکشید. توصیه می کنیم یک کلینزر متناسب با نوع پوست صورت خود انتخاب کنید که به پوست آسیب وارد نکند.
- از یک ریمل ضد آب استفاده کنید.
   بعد از ورزش از یک مداد چشم و ریمل ضد آب استفاده کنید تا از افتادن چشم ها بخاطر خستگی جلوگیری شود.
- استفاده از باد سشوار سرد
   اگر بعد از همه ی این کارها باز هم عرق کردید، بهتر است باد سشوار را در سردترین حالت قرار دهید و سمت خود بگیرید تا دمای بدن کاهش یابد. 

آرایش مخصوص باشگاه ورزشیReviewed by آرایشگاه on Sep 29Rating: 3.0آرایش مخصوص باشگاه ورزشیخانم هایی که برای ورزش کردن به باشگاه ورزشی می روند بهتر است نکاتی برای سالمتی و حفظ زیبایی پوست خود بدانند. در این مقاله این نکات را آموزش می دهیم.

خانم هایی که برای ورزش کردن به باشگاه ورزشی می روند بهتر است نکاتی برای سالمتی و حفظ زیبایی پوست خود بدانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *