آموزش آرایش گلبهی
آرایش گلبهی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷
انواع محصولات آرایشی
تفاوت لوازم آرایش طبیعی، ارگانیک و وگان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۷

آرایش برای پوست کک و مکی

آموزش آرایش صورت برای پوست کک و مکی

آرایش برای پوست کک و مکی

آرایش برای پوست کک و مکی

   بسیاری از خانم ها به طور وراثتی دارای کک و مک هستند که ممکن است بخاطر داشتن آن احساس نارضایتی داشته باشند. اما این یک ویژگی است که هر کسی می تواند داشته باشد و راه حل آن، پوشاندن و کاور کردن دائمی و کامل لک های کک و مک با آرایش غلیظ نیست، بلکه باید کمک کنید با ترفندهایی مخصوص، آرایش پوستی زیبا و طبیعی داشته باشید تا باعث زیباتر شدن صورت شود. 
  اول از همه باید بدانید چیزی که بیشتر از داشتن کک و مک می تواند باعث آزار شما شود، داشتن یک آرایش غیر طبیعی و عروسکی است! اصلا فکر نکنید که با استفاده از کرم پودرهای بسیار سنگین و با پوشانندگی 100 درصد، می توانید زیباتر شوید، بلکه فقط چهره ای مصنوعی پیدا خواهید کرد که اصلا زیبا نیست. به جای اینکه به فکر کاور کردن کک و مک ها باشید، مقداری کرم مرطوب کننده بزنید و روی آن، یه کرم پودر سبک و متناسب با رنگ طبیعی پوست خود بزنید تا صورت شما روشن تر و زیباتر شود.
- کانسیلر بزنید:
   حال باید از کانسیلر استفاده کنید و لک ها، قرمزی ها و کک و مک ها را کمرنگ تر کنید. اگر از کانسیلر معمولی (2 درجه روشن تر از رنگ پوست) استفاده می کنید، بهتر است آن را بعد از کرم پودر بزنید و کاملا روی پوست محو کنید. اما اگر از کانسیلر اصلاح رنگ استفاده می کنید، بهترین کانسیلر با پایه زردرنگ است تا کک و مک ها را به خوبی بپوشاند. برای اینکه نتیجه بهتری از کانسیلر بگیرید، حتما از قلموهای کوچک برای این کار استفاده نمایید تا فقط روی لک، کانسیلر زده شود. برای پوشوندن لک های جوش و قرمزی و... هم همین کار را انجام دهید.
- ماندگار کردن کرم پودر
   برای اینکه کرم پودر زود از روی پوست پاک نشود و کک و مک ها مشخص نشود، در پایان آرایش، روی قسمت هایی که کانسیلر بیشتری زدید، کمی پنکک یا پودر آرایشی بزنین تا کرم پودر را فیکس کند.
- هایلایتر و رژگونه
   اصلا نباید از هایلایتر و رژگونه بترسید و به خاطر کک و مک ها، از آن ها استفاده نکنید. پوست شما زیر کرم پودر قرار گرفته و استفاده از یک هایلایتر براق و شیمری زیر چشم ها و بالای گونه، می تواند باعث کمتر به نظر رسیدن کک و مک ها شود. رژگونه هم دقیقا همین گونه عمل خواهد کرد، می توانید با یک رنگ مناسب با تن پوست خود، کمی رنگ به گونه ها اضافه کنید.
- توصیه های بیشتر برای پوست کک و مکی
همیشه ضدآفتاب بزنید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تا حد امکان پرهیز کنید. نور خورشید باعث پررنگ تر شدن کک و مک های پوست خواهد شد.
در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید و مرطوب کننده بزنید تا پوست شما هیدراته شده و کک و مک ها کمرنگ شوند.
مصرف میوه و سبزیجات تازه می تواند به کاهش کک و مک ها کمک کند.
استفاده از ماسک های خانگی ضد لک و روشن کننده هم برای کم رنگ کردن کک و مک ها توصیه خواهد شد.
کرم های سفید کننده پوست هم تاثیر خوبی در روشن تر کردن پوست و برطرف کردن کک و مک دارند. 
اگر از درمان لیزری برای کک و مک استفاده می کنید، فراموش نکنید که مراقبت نکردن و قرار گرفتن در نور خورشید، می تواند موجب بازگشت مجدد کک و مک ها شود.

آرایش برای پوست کک و مکیReviewed by آرایشگاه on Sep 8Rating: 3.0آرایش برای پوست کک و مکیافرادی که پوست های کک و مکی دارند باید دقت کنند که از محصولاتی استفاده کنند تا این کک و مک ها را بپوشانند. در این مقاله آرایش برای پوست کک و مکی را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست های کک و مکی دارند باید دقت کنند که از محصولاتی استفاده کنند تا این کک و مک ها را بپوشانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *