کانتورینگ
آموزش کانتور کردن صورت
دی ۱۶, ۱۳۹۷
وسایل طراحی ناخن
ابزارهای طراحی ناخن
دی ۱۷, ۱۳۹۷

آرایش چشم و ابرو با فاصله کم

آرایش چشم و ابرو

آرایش چشم و ابرو با فاصله کم

آرایش چشم و ابرو با فاصله کم

   خانم ها همیشه به دنبال بهترین سبک آرایش صورت هستند و این بهتر و زیباتر شدن صورت، باید با شناخت آرایش مناسب برای فرم چشم و ابرو و بخش های دیگر چهره، همراه باشد تا نتیجه خوبی از آن بگیرید. فاصله کم بین چشم ها و ابروها، می تواند باعث گرفته و عصبی به نظر رسیدن صورت شود که بسیاری  از خانم ها تمایل دارند که با آرایش درست این تاثیر را از بین ببرند. در این مطلب آرایش مناسب برای چشم و ابرو با فاصله کم را به شما آموزش می دهیم. 
- انتخاب مدل مناسب برای اصلاح ابروها
   اگر فاصله بین چشم ها و ابروهای شما کم است، لازم است که مدل ابروی مناسب خود را انتخاب کنید تا این فاصله، کمی بیشتر شود. معمولا آرایشگرهای حرفه ای هنگام اصلاح ابروها به این موضوع دقت می کنند و می توانند بهترین حالت را برای ابروها ایجاد کنند. حتما تارهای اضافی زیر ابروها را برداشته و فکر نکنید که با گذاشتن آن ها می توانید ابروهای پهن تری داشته باشید، چون باز شدن چهره و بیشتر شدن فاصله بین چشم و ابروها، زیبایی بیشتری برای چهره ایجاد می کند. 
- رنگ ابروی روشن انتخاب کنید.
   ابروها را همیشه روشن نگه دارید  تا چشم ها مشخص تر و بزرگتر به نظر برسند. روشن کردن ابروها موجب می شود فضای بین ابرو تا چشم بیشتر و وسیع تر دیده شود و آرایش چشم را برای شما آسان تر می کند. 
- مداد سفید را فراموش نکنید.
   یک مداد سفید می تواند به خوبی بین ابروها تا چشم های شما را روشن و بولد کند و این توهم را ایجاد کند که این فاصله زیاد است. همیشه زیر ابروها را با مداد سفید یا سایه سفید روشن کنید، این کار موجب می شود که ابروها بالاتر به نظر برسند و اگه حالت افتاده هم داشته باشند، برطرف شود.
- سایه های روشن و تیره
   سایه های روشن و براق را برای گوشه داخلی چشم استفاده کنید و سایه های تیره تر را به گوشه خارجی بزنید. سعی کنید تقسیم بندی سطح پلک به گونه ای باشد که دو /سوم داخلی پلک، سایه چشم روشن تر زده شود و یک / سوم خارجی پلک، تیره شود تا هم فاصله بین چشم و ابروها بیشتر به نظر برسد و هم چشم ها جذاب تر و زیباتر شوند.
- خط چشم دنباله دار
   برای کشیدن خط چشم، باید خیلی حرفه ای باشید. هر چیزی که بتواند توجه را به گوشه های چشم های شما جلب کند، می تواند آرایش مناسبی برای فاصله کم بین چشم و ابروی شما باشد. خط چشم گربه ای یا دنباله دار را امتحان کنید و فراموش نکنید که بهتر است همیشه یک خط نازک و باریک و دقیقا چسبیده به پشت خط مژه ها بکشید تا فضای زیادی از پلک را اشغال نکند. 
- فاصله بین چشم و ابروها رو شلوغ نکنید!...
   این فاصله کم است و بهتر است شما با شلوغ کردن آن، کمترش نکنید، پس لازم نیست از انواع لوازم آرایش مخصوص چشم ها و ابرو استفاده کنید.  می توانید با یک خط چشم ساده و یک سایه چشم روشن، آرایشی فوق العاده زیبا داشته باشید یا اینکه فقط ریمل بزنید. همه موارد را با هم به کار نبرید تا این فاصله باز و روشن باقی بماند و حالت زیبای چشم ها بیشتر دیده شود.

آرایش چشم و ابرو با فاصله کمReviewed by آرایشگاه on Jan 7Rating: 3.0آرایش چشم و ابرو با فاصله کمخانم هایی که فاصله بین چشم و ابروی کمی دارند باید برای آرایش صورت و چشم های خود از ترفندهای اآرایشی استفاده کنند تا این فاصله بیشتر به نظر برسد. در این مقاله آرایش چشم و ابرو با فاصله کم را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که فاصله بین چشم و ابروی کمی دارند باید برای آرایش صورت و چشم های خود از ترفندهای اآرایشی استفاده کنند تا این فاصله بیشتر به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *