آرایش چشم و ابرو
آرایش چشم و ابرو با فاصله کم
دی ۱۷, ۱۳۹۷
درمان پیری پوست
برطرف کردن لکه‌های پیری
دی ۱۷, ۱۳۹۷

ابزارهای طراحی ناخن

وسایل طراحی ناخن

ابزارهای طراحی ناخن

ابزارهای طراحی ناخن

   طراحی و دیزاین ناخن ها یکی از کارهای جذابی است که بیشتر خانم ها و حتی دختران جوان و خردسال به آن علاقه دارند و از لحاظ روانشناسی حس اعتماد به نفس و زیبایی را در فرد بر می انگیزد. طراحی کردن ناخن ها توسط انوع لاک انجام می شود. البته در آرایشگاه طراحی های تخصصی تر با ابزار خاصی بر روی ناخن قابل اجرا است اما شما می توانید با چند ابزار ساده در منزل زیباترین طرح ها را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید. در ادامه ابزارهای ساده طراحی ناخن را به شما معرفی خواهیم کرد. استفاده از این ابزارها واقعا نیاز به مهارت خاصی ندارند و اگر بتوانید یک لاک صاف و مرتب و تمیز بزنید، حتما می توانید با این ابزارها، طراحی زیبا و شیکی داشته باشید.
- استیکرهای متنوع
   این برچسب ها را می توان به سادگی بر روی ناخن ها چسباند و طرح های متنوعی ایجاد نمود. ساده ترین روش برای طراحی ناخن با استفاده از استیکرها، این است که یک لایه لاک زده و سپس یکی از این استیکرها را به گوشه ای از ناخن هود بچسبانید و روی آن را یک لایه برق لاک یا تاپ کات بزنید. 
- قلم نقطه گذاری ناخن (داتینگ)
   با این ابزار ساده که معمولا یک کیت 5 تایی با 10 تا سری است که سایزهای مختلف هم دارند، می توانید طرح های ساده و زیبایی روی ناخن ها ایجاد کنید.
- نگین و پولک و مروارید و...
   اگر طراحی کردن و کشیدن خطوط روی ناخن ها برای شما دشوار است، می توانید با نگین و پولک و... کار کنید. شما می تونید با این ابزار ساده، طرح های متنوع و زیبایی بر روی ناخن ها ایجاد کنید. استفاده از این ابزار به مهارت خاصی نیاز ندارد. 
- نوارهای باریک
   این نوارها را هم می توانید به عنوان یک طرح منحصر به فرد روی ناخن استفاده کنید و هم اینکه از آن ها برای جدا کردن لایه های مختلف رنگی یا فرنچ کردن، ایجاد طرح های هندسی و... استفاده کنید.
- اکلیل های رنگی
   اگر به طرح های اکلیلی ناخن علاقه دارید حتما لازم نیست که لاک اکلیلی بخرید، با این پودرهای اکلیلی (ریز یا درشت) هم می توان طراحی ناخن اکلیلی انجام داد. به علاوه با استفاده از این اکلیل های رنگی می توانید طرح های مختلف با رنگ های متنوع ایجاد کنید. البته به ناخ نهای اکلیلی خود می توانید پودرهای دانه شکری و ولوت (مخملی) را هم اضافه نمایید که واقعا زیبا و جذاب هستند.

ابزارهای طراحی ناخنReviewed by آرایشگاه on Jan 7Rating: 3.0ابزارهای طراحی ناخنبرای طراحی و دیزاین ناخن ها ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه کرده و در منزل ناخ نها خود را زیباتر کنید. در این مقاله ابزارهای ساده طراحی ناخن را به شما معرفی می کنیم.

برای طراحی و دیزاین ناخن ها ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه کرده و در منزل ناخ نها خود را زیباتر کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *