آرایش چشم صورتی
مدل آرایش چشم صورتی
دی ۱۷, ۱۳۹۷
کانسیلر و کرم پودر
تفاوت کانسیلر و کرم پودر
دی ۱۸, ۱۳۹۷

برطرف کردن لکه‌های پیری

درمان پیری پوست

جلوگیری از پیری

برطرف کردن لکه‌های پیری

   با افزایش سن و از دست دادن آب بدن پوست شروع به چروک شدن می کند. این چین و چروک ها با خطوط ریزی نمایان می شوند و پوست را پیر نشان می دهند. برای رفع این چین و چروک ها روش های مختلفی وجود دارد و می توانید از انواع محصولات مراقبت پوست استفاده کنید. استفاده از کرم‌ های حاوی هیدروکینون عاملی سفید كننده است بنابراین شما می‌توانید از كرم Porcelanam (پورسلنام) با دوز 4 درصد و پایین‌ تر كه به صورت آزاد در داروخانه‌ ها فروخته می‌ شود، استفاده كنید.
   برای تهیه این كرم نیازی به نسخه پزشك نیست. اما اگر لكه‌ های شما تیره‌ تر است به پمادی با دوز بالاتر نیاز دارید که در این صورت حتما نیاز به تجویز پزشك بوده  و در این موارد استفاده از این كرم ضروری است. با این حال در تمامی این شرایط، قبل از استفاده از پماد حتما بروشور آن را با دقت مطالعه کنید. لازم به ذكر است كه استفاده از این كرم‌ ها باعث بهبودی خواهد شد اما توجه داشته باشید كه روند بهبودی به صورت تدریجی است و می‌ تواند ماه‌ ها طول بکشد.

برطرف كردن لكه‌های پیریاستفاده از لیمو:
   پیشنهاد ما این است حداقل 2 بار در روز آب لیمو روی لكه‌ ها بمالید. اسید موجود در آبلیمو می‌ تواند به اندازه كافی لكه‌ ها را ناپدید كند یا باعث روشن شدن لکه‌ های روی پوست از طریق لایه‌ برداری از پوست شود.
عسل و ماست: 
استفاده از عسل و ماست نیز برای برطرف كردن لكه‌ های پوست مناسب است. می‌ توانید از مخلوط عسل و ماست خمیری تهیه كنید و آن را روی سطح مورد نظر بمالید. استفاده از این مخلوط به مرور زمان باعث روشن‌ تر شدن لكه‌ های موجود در پوست می گردد. برای تهیه این خمیر یك قاشق قهوه‌ خوری ماست و یك قاشق قهوه‌ خوری عسل را با هم مخلوط کرده و روی پوست بمالید. پیشنهاد می‌ کنیم یک بار در روز این ماسك را روی لكه‌ های پوست بمالید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی پوست باقی بماند. سپس آن را با آب بشویید.
آلوئه‌ورا:
   این گیاه حاوی موادی است که به سرعت به تجدید سلول‌ های پوستی می‌ پردازد، بنابراین با استفاده از آن می‌ توانید پوست خود را جوان‌ تر كنید. شما می‌ توانید این گیاه را از داروخانه‌ ها تهیه كنید. همچنین می‌توانید از تكه‌ های فریز شده آلوئه‌ ورا نیز استفاده نمایید. برای این كار یك تكه از آلوئه‌ ورا را برش داده و قاشقی زیر آن قرار دهید و آن را فشار دهید تا مایعی شفاف از آن خارج شود (این مایع شیره آلوئه‌ورا نیست).سپس یك یا دو بار در روز این مایع را روی لكه‌ های پوست‌ بمالید.
کشک:
   کشک نیز یكی دیگر از روش‌ های برطرف كردن لكه‌ های پیری است. اسید لاکتیک موجود در كشك موجب لایه‌ برداری از پوست می‌ گردد. استفاده از كشك تا حدودی موجب بهبود سلول‌ های آسیب‌ دیده – در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید – می‌ شود.
كرم‌ های آرایشی:
   می‌ توانید یك نوع كرم پودر مخصوص كه در داروخانه یا فروشگاه‌ های لوازم آرایشی فروخته می‌ شود، تهیه كنید. به كمك این كرم‌ پودرها می‌ توانید لكه‌ های روی پوست را تا حدودی برطرف كنید. در حقیقت این كرم‌ ها حاوی روغن‌ هایی هستند كه باعث مرطوب شدن پوست می‌ شود. اما لازم است كه قبل از تهیه این كرم‌پ ودرها توجه داشته باشید تا كرم‌ پودری را تهیه کنید كه از نظر رنگ با رنگ پوست‌ شما مطابقت داشته باشد. به دلیل اینكه اگر كرمی مناسب با رنگ پوست شما تهیه كنید موجب می‌ شود لكه‌ های روی پوست بیشتر نمایان شوند .

برطرف کردن لکه‌های پیریReviewed by آرایشگاه on Jan 7Rating: 2.5برطرف کردن لکه‌های پیریبرای برطرف کردن لکه های پیری روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای رفع چین و چروک پوست استفاده کنید. در این مقاله روش های برطرف کردن لکه‌های پیری را به شما آموزش می دهیم.

برای برطرف کردن لکه های پیری روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای رفع چین و چروک پوست استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *