درمان پیری پوست
برطرف کردن لکه‌های پیری
دی ۱۷, ۱۳۹۷
آموزش مراقبت از مو با ضدآفتاب و رزماری
مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری
دی ۱۸, ۱۳۹۷

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

کانسیلر و کرم پودر

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

تفاوت کانسیلر و کرم پودر

   کانسیلر و کرم پودر هر دو جز محصولات آرایشی زیر ساز پوست هستند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند. کرم پودر، کانسیلر، پرایمر یا کرم هاي BB و CC از جمله لوازم آرایشی می باشند که برای آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند. البته آرایشگران در ارایشگاه توصیه می کنند از این محصولات همزمان استفاده نکنید. زیرا آرایش زیاد موجب می‌شود منافذ پوست شما بسته شده و پوست دچار آسیب شود. پس بهتر است تقاوت های این محصولات و زمان استفاده از هر کدام را بدانید تا نتیجه بهتری بگیرید. 
   کرم پودر که بعضیی افراد به آن فاندیشن نیز می گویند، محصولی است که برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی هاي آن مورد استفاده قرار می گیرد. کرم پودرها انواع گوناگون دارند که در انوع مایع، جامد، موس یا پودر در بازار وجود دارند. کانسیلر یا تصحیح کننده رنگ نوع دیگری از کرم است که برای مخفی کردن جای جوش، لکه هاي سیاه یا تیرگی هاي دور چشم از ان استفاده می شود. کانسیلر خیلی به کرم پودر شباهت دارد اما از آن ضخیم‌ تر است و می تواند لکه هایي را که کرم پودر نمی‌ تواند پوشش دهد را مخفی نماید.
   کرم پودر روی کل صورت استفاده می شود تا رنگ پوست یکدست و یکسان گردد، اگر دوست دارید پوستی یکرنگ داشته باشید کرم پودر به راحتی اینکار را برای شما انجام می دهد اما برای مخفی کردن لکه هاي ریزتر، کرم پودر به درد شما نمی خورد. در این حالت کانسیلر مناسب است. کانسیلر وظیفه تصحیح کننده را دارد و روی کل صورت استفاده نمی‌شود. فقط جایی که لکه یا جای جوش وجود دارد را کانسیلر می زنند تا نواقص کوچک پوست برطرف شود. کانسیلر را جدا از کرم پودر می زنند. ترتیب استفاده از این کرم ها به این صورت است که ابتدا مرطوب کننده را باید بر روی پوست بزنید ، سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست و در انتها کانسیلر روی لکه ها را پوشش می دهد  و آرایش پوست را تصحیح می کند.
سایر محصولاتی که برای آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند حاوی موارد زیر می‌ باشند:
موس « Mousse »
   ترکیبی از پودر و کرم است، در واقع می توان آن را پودر نرم دانست. موس، آرایش شما را مات یا نیمه مات ساخته و برای پوست هاي چرب مناسب نیست. موس سنگینی روی پوست ندارند اما پوشش دهی آن متوسط است.
پودر کامپکت « Compact Powder » 
   پودر کامپکت یا همان پنکیک، روی کرم پودر مایع استفاده می‌شود و طبق معمول زمانیکه می خواهید آرایش کانتور داشته باشید باید از این محصول استفاده کنید. 
پرایمر « Primer » 
   پرایمر محصولی است که قبل از کرم پودر استفاده می شود. این محصول به شما کمک می‌ کند تا آرایشی صاف و یکدست و با دوام داشته باشید. پرایمرها بی رنگ هستند. شما می توانید کرم پودر را بدون پرایمر استفاده کنید اما استفاده از پرایمر بدون کرم پودر معنایی ندارد. پرایمر بعد از کرم مرطوب کننده و جدا از کرم پودر استفاده می شود.

تفاوت کانسیلر و کرم پودرReviewed by آرایشگاه on Jan 8Rating: 2.5تفاوت کانسیلر و کرم پودرکرم پودر و کانسیلر هر دو جز محصولات آرایش پوست هستند که کاربردهای متفاوتی دارند و نحوه استفاده از آن ها نیز کاملاً متفاوت است. در این مقاله تفاوت کانسیلر و کرم پودر را بررسی می کنیم.

کرم پودر و کانسیلر هر دو جز محصولات آرایش پوست هستند که کاربردهای متفاوتی دارند و نحوه استفاده از آن ها نیز کاملاً متفاوت است.

3 دیدگاه ها

  1. بهار گفت:

    کانسیلر و کرم پودر واقعا عالی هستند

  2. نگین گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  3. nafas گفت:

    مطلب خوبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *