کانسیلر و کرم پودر
تفاوت کانسیلر و کرم پودر
دی ۱۸, ۱۳۹۷
قوانین آرایشی زنان سلطنتی
قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی
دی ۱۸, ۱۳۹۷

مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری

آموزش مراقبت از مو با ضدآفتاب و رزماری

مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری

مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری

   در بین محصولات مختلف مراقبت از مو محصولاتی وجود دارند که تحت عنوان محصولات ضدآفتاب مو نام دارند. این محصولات همچون کرم های ضدآفتاب که روی صورت خود می زنید عمل می کنند و مانع از سوختگی و آسیب دیدن تارهای مو می شوند. در این مطلب ما سعی داریم نحوه مراقبت از موها با استفاده از کرم ضدآفتاب و رزماری را به شما اموزش دهیم. البته اگر در منزل محصولات ضدآفتاب مو نداشتید می توانید در منزل این محصول را تهیه کنید.
   برای اینکه از موهای خود در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت کنید می توانید این ترکیب ساده و موثر را بسازید و در روزهای آفتابی و یا روزهایی که ساعت های طولانی در معرض نور خورشید قرار دارید، استفاده کنید. دو قاشق کرم ضدآفتاب با SPF25 را با یک فنجان آب رقیق کنید. به جای کرم ضدآفتاب می توانید از زینک اکساید هم استفاده نمایید. 3 تا 4 قطره روغن رزماری هم به این ترکیب اضافه کنید. مواد را خیلی سریع و تند با یکدیگر مخلوط کنید تا حالت یکدستی پیدا کنند. این ترکیب را درون بطری اسپری ریخته و قبل از خارج شدن از منزل روی موهای خود اسپری کنید تا محافظت خوبی از موها انجام گردد. 
   گیاه رزماری دارای خواص متعددی است اما تأثیر این گیاه بر رشد موها بسیار بااهمیت است، بنابراین افرادی که دچار ریزش مو هستند می توانند برای تقویت موهای خود از گیاه رزماری استفاده نمایند. به گفته یک پزشک عمومی این گیاه دارای بوی نافذ و گرمی است و یک روغن محرک برای موها محسوب می شود. ماساژ رزماری روی سر می تواند کمک زیادی به درمان ریزش موها کند. این گیاه دارای خواص متعددی مانند بهبود هضم غذا، تقویت سیستم ایمنی و بهبود گردش خون است. بر اساس تحقیقات گیاه رزماری می تواند باعث تقویت و افزایش رشد موهای سر شده و همچنین موادی که در این گیاه وجود دارد می تواند درغذا رسانی به موها کمک کننده باشند.

مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماریReviewed by آرایشگاه on Jan 8Rating: 3.0مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماریبرای مراقبت و تقویت و موها محصولات مختلفی در بازار وجود دارند اما توصیه ما استفاده محصولات خانگی مانند کرم ضدآفتاب و رزماری است. در این مقاله نحوه مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری را به شما آموزش می دهیم.

برای مراقبت و تقویت و موها محصولات مختلفی در بازار وجود دارند اما توصیه ما استفاده محصولات خانگی مانند کرم ضدآفتاب و رزماری است.

3 دیدگاه ها

  1. زیبا گفت:

    کرم ضدآفتاب و رزماری ترکیب جالبی بود

  2. مریم گفت:

    مراقبت از مو با کرم ضدآفتاب واقعا خوب بود

  3. سیما گفت:

    خیلی عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *