آموزش مراقبت از مو با ضدآفتاب و رزماری
مراقبت از موها با کرم ضدآفتاب و رزماری
دی ۱۸, ۱۳۹۷
رنگ موی مناسب برای موهای سفید
بهترین رنگ مو برای موهای سفید
دی ۱۹, ۱۳۹۷

قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی

قوانین آرایشی زنان سلطنتی

قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی

قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی

   خانواده های سلطنتی همیشه بسیار مورد توجه مردم و دوربین های خبرنگاران بوده و هستند به گونه ای که بسیاری از مردم آن ها را الگوی زندگی خود قرار داده اند. به همین دلیل خانواده های سلطنتی باید از نظر پوشش لباس و آرایش از یک سبک و قوانین خاصی پیروی کنند ، که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. این قوانین بیشتر از اصل ساده زیستی تبعیت می کنند و بیانگر زیبایی در عین سادگی هستند. 
- رژلب براق ممنوع
   خانواده های سلطنتی فقط اجازه دارند از رنگ رژلب صورتی و مات استفاده کنند. آن ها به هیچ وجه اجازه ندارند رژلب های جیغ مثل قرمز و براق به لب های خود بزنند.
- کرم پودر زیاد ممنوع
   استفاده از کرم پودر زیاد هنگام آرایش برای زنان خانواده های سلطنتی ممنوع است. خانم ها در خانواده های سلطنتی اجازه ندارند با رژگونه های پررنگ گونه های خود را برجسته کنند. آن ها باید همیشه آرایش بسیار کم و ملایم داشته باشند و در صورتی که قصد داشته باشند از رژگونه استفاده کنند می توانند از رنگ صورتی بسیار ملایم استفاده کنند.
- آرایش غلیظ چشم ممنوع
   هیچ وقت یک زن از یک خانواده سلطنتی را با آرایش چشم غلیظ نخواهید دید. آن ها همیشه یک سایه چشم ملایم و محو با ریمل می زنند. در واقع آرایش غلیظ چشم برای آن ها نشان دهنده غم و ناراحتی زیاد است.
- تثبیت نکردن آرایش ممنوع
   خانواده های سلطنتی در مراسم های مختلف و زیادی حضور پیدا می کنند که هر مراسمی ممکن است در شرایط آب و هوای خاصی برگزار شود. مثلا ممکن است ساعتها زیر آفتاب و گرما باشند و یا اینکه مدت زیادی زیر باران بمانند. اما اگر دقت کرده باشید می بینید که در تمام این شرایط آرایش آن ها تغییری نکرده و ثابت مانده است. دلیل این امر آن است که از تثبیت کننده آرایش استفاده می کنند.
- آرایش کردن در ملا عام ممنوع
   در بین خانواده های سلطنتی آرایش کردن در مکان های عمومی و در ملاعام کار زشت و ناپسندی محسوب می شود. بنابراین حتی اگه آرایش زنان آن ها پاک شود اجازه ندارند در ملاعام آن را تمدید کنند.
- لاک رنگی ممنوع
   زنان خانواده های سلطنتی اجازه ندارند به ناخن های خود  لاک جیغ و رنگی بزنند. آن ها همیشه به ناخن های خود لاک های خیلی ملایم، بی رنگ و یا صورتی کمرنگ می زنند. همچنین زنان خانواده های سلطنتی باید همیشه ناخن های کوتاه مرتب و تمیز داشته باشند.
- موهای نامرتب ممنوع
   زنان خانواده های سلطنتی به هیچ وجه نباید موهای چرب ژولیده و بهم ریخته داشته باشد. آنها باید همیشه موهای تمیز و مرتب داشته باشند.
- اهمیت ندادن به آرایش مو ممنوع
   زنان سلطنتی باید همیشه موهای سشوار کشیده و مرتب داشته باشند و همچنین می توانند از مواد مختلف برای نرم کردن و براق کردن موهای خود استفاده کنند. زنان خانواده های سلطنتی باید مرتب موهای خود را رنگ کنند تا سفیدی موهای آن ها دیده نشود. آرایشگاه رفتن برای زنان سلطنتی یک قانون است و باید هر چند وقت یکبار موهای خود را مرتب و کمی کوتاه کنند تا همیشه آراسته و زیبا به نظر برسند. 
- کلاه نداشتن ممنوع
   یکی از قوانین خانواده های سلطنتی این است که برای مراسم و جشن های خود از کلاه و یا تاج استفاده کنند. در واقع می توان تشخیص داد خانم هایی که در یک مراسم از کلاه یا تاج استفاده کرده اند جز خانواده های سلطنتی هستند.

قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتیReviewed by آرایشگاه on Jan 8Rating: 3.0قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتیزنان خانواده سلطنتی برای زیبایی چهره خود باید از قوانین خاصی پیروی کنند که در این قانون برخی موارد آرایشی برای خانم های خانواده سلطنتی ممنوع است. در این مقاله قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی را بررسی می کنیم.

زنان خانواده سلطنتی برای زیبایی چهره خود باید از قوانین خاصی پیروی کنند که در این قانون برخی موارد آرایشی برای خانم های خانواده سلطنتی ممنوع است.

3 دیدگاه ها

  1. nazi گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  2. فاطی گفت:

    چه قوانین جالبی

  3. saba گفت:

    واقعا عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *