قوانین آرایشی زنان سلطنتی
قوانین آرایشی ممنوعه برای زنان خانواده سلطنتی
دی ۱۸, ۱۳۹۷
مش مو
مش کردن مو با کلاه
دی ۱۹, ۱۳۹۷

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

رنگ موی مناسب برای موهای سفید

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

   سفید و خاکستری شدن موها با افزایش سن امری کاملا طبیعی است. البته اموزه با توجه به تغییر رژیم های غذایی و شرایط محیط زندگی و جوی سفیدی زودهنگام موها به سراغ بسیاری از دختران جوان نیز امده است. البته یکی از دلایل زود سفید شدن موها نیز استفاده از رنگ موهای شیمیایی و بدون کیفیت است که رنگدانه های مو را از بین می برند. این موهای خاکستری یا سفید شده ممکن است برای بسیاری از افراد خشایند نباشد و برخی از افراد تمام سعی خود را می کنند تا این موهای سفید را با روش های مختلف بپوشانند. موهای سفید شده در واقع یعنی موهای بدون رنگدانه! پس این موها به سادگی رنگ پذیر نیستند و شما می توانید این موها را برای مدت محدود با رنگ موی جدید بپوشانید و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره موهای سفید روی سر نمایان خواهند شد. 
   اگر قصد دارید با رنگ کردن مو، این موهای سفید را پوشش دهید پیشنهاد ما این است از سایه های رنگی مو استفاده کنید. این رنگ ها پوشش دهی خیلی بیشتری را برای موهای سفید ایجاد خواهند کرد و موجب می شوند تا رنگ موی زیباتر داشته باشید! در ادامه چند هایلایت و سایه رنگ موی مناسب برای موهای سفید را به شما معرفی می کنیم. 
سایه های مختلف رنگ مو بلوند
   رنگ مو بلوند دودی، بلوند طبیعی و تیره، بژ روشن و بلوند طلایی یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای پوشش دادن به موهای سفید هستند. برخی از سایه های رنگ مو بلوند کاملا کلاسیک هستند و برخی از آن ها به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. به هر حال این طیف از رنگ مو می تواند موهای شما را یکدست و زیبا کند و موهای سفید و خاکستری را به خوبی پوشش می دهد.
- رنگ مو بلوند توت فرنگی
- رنگ مو بلوند دودی
- رنگ مو بلوند روشن و کلاسیک
- رنگ مو بلوند طبیعی
- رنگ مو بلوند طلایی
سایه های مختلف رنگ مو قرمز
   از قهوه ای مایل به قرمز تا رنگ مو دارچینی، زنجبیلی، آلبالویی و قرمز درخشان همگی جز گزینه های بسیار عالی برای پوشش دادن موهای سفید هستند. این رنگ موها خیلی عمیق هستند و خیره کنندگی فوق العاده ای را برای موها ایجاد خواهند کرد. سایه های مختلف رنگ مو قرمز یکی از انتخاب های بسیار خوب برای فصل های سرد سال هستند و استفاده از تکنیک بالیاژ با استفاده از این رنگ های جذاب می تواند موهای شما را شگفت انگیز تر نشان دهد. 
- رنگ مو زنجبیلی با هایلایت های بلوند
- رنگ مو قرمز مایل به قهوه ای
- رنگ مو قرمز درخشان
- بالیاژ مو با رنگ آلبالویی
رنگ مو قهوه ای با سایه های تیره
   سایه های مختلف رنگ مو تیره پوشانندگی بسیار خوبی روی موها ایجاد می کنند و می توانید از این سایه های پر رنگ برای پوشش دادن موهای سفید استفاده کنید. رنگ مو قهوه ای، قهوه ای شکلاتی، رنگ مو مشکی و مشکی پر کلاغی جز این رنگ موهای عالی و جذاب هستند.
- رنگ مو قهوه ای با هایلایت های قرمز
- رنگ مو قهوه ای تیره
- رنگ مو قهوه ای شکلاتی
- رنگ مو مشکی با هایلایت های قهوه ای تیره
- رنگ مو مشکی پر کلاغی

بهترین رنگ مو برای موهای سفیدReviewed by آرایشگاه on Jan 9Rating: 3.0بهترین رنگ مو برای موهای سفیدخانم هایی که موهای سفید دارند همیشه برای پوشاندن موهای خود دچار مشکل می شوند که بهترین راه استفاده رنگ موهایی با تناژ گرم است. در این مقاله بهترین رنگ مو برای موهای سفید را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که موهای سفید دارند همیشه برای پوشاندن موهای خود دچار مشکل می شوند که بهترین راه استفاده رنگ موهایی با تناژ گرم است.n

3 دیدگاه ها

  1. ساناز گفت:

    خیلی جالب بود

  2. tanin گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  3. tina گفت:

    خیلی عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *