رنگ موی مناسب برای موهای سفید
بهترین رنگ مو برای موهای سفید
دی ۱۹, ۱۳۹۷
آرایش لب
ترفندهای آرایشی مخصوص رژلب زدن
دی ۱۹, ۱۳۹۷

مش کردن مو با کلاه

مش مو

مش کردن مو با کلاه

مش کردن مو با کلاه

   خانم هایی که زیبایی ظاهری برایشان با اهمیت است قطعا به رنگ موهای خود بسیار  دقت می کنند و هر از چند گاهی رنگ موهای خود را تغییر می دهند. تغیر رنگ موها می تواند تأثیر بسیار زیادی در چهره فرد داشته باشد. بسیاری از خانم ها از انواع مدل های رنگ مو و رنگ و مش استفاده می کنند تا تغییرات اساسی در چهره خود ایجاد کنند. رنگ و مش توسط روش های مختلفی بر روی موها قابل اجرا است. یکی از این روش ها استفاده از کلاه مش است. کلاه مش کلاهی است از جنس پلاستیک که بر روی آن سوراخ هایی برای رد کردن موها وجود دارد. در این روش موها به صورت سایه روشن خواهند شد و تنوع و زیبایی خاصی دارد. 
   برای استفاده از این کلاه برای مش کردن موها، ابتدا باید موها را شانه کنید تا تمام گره های مو باز شود و مو حالت لخت پیدا کند تا هنگام از سوراخ درآوردن موها اذیت نشوید  و موها کشیده نشوند. دقت کنین که حتما موها باید خشک باشند چون اگر مو خیس باشد به سختی از سوراخ کلاه بیرون آمده و باعث کنده شدن موها خواهد شد. اگر موهای خیلی بلندی دارید می توانید موها را کمی کوتاه کنید تا هنگام درآوردن از کلاه اذیت نشوید. دقت کنین زمانی که با قلاب موها را از سوراخ کلاه بیرون می کشید نباید زیاد به موها فشار بیاورید تا قلاب باعث زخم شدن و آسیب دیدن پوست سر نگردد.
   بسته به اینکه می خواهید مش موها پر یا نازک باشد می توانید مو را از کلاه بیرون بکشید. اگر تمایل دارید  درصد مش بالا باشد می توانید حجم بیشتری از مو را از سوراخ های کلاه بیرون بکشید و از تعداد سوراخ های بیشتری استفاده کنید. پس از درآوردن حجم موی مورد نظر حالا باید موها را با مواد دکلره روشن کنید. ابتدا پودر دکلره را با اکسیدان 12 درصد و یا نمره 3 مخلوط کرده به خوبی با هم ترکیب نمایید تا مایع یکدستی شبیه به ماست ایجاد شود. دقت کنین که مواد نباید خیلی شل و یا خیلی سفت باشند. سپس موها را به مواد دکلره آغشته کرده و روی موها را با یک نایلون بپوشانید و در نهایت روی مو یک حوله قرار دهید تا کمی گرم شده و زودتر به پایه برسد.

رنگساژ کردن بعد از مش

   موه را باید مرتباً چک کنید. بعد از اینکه دکلره موها به پایه رسید باید مواد دکلره رو از روی موها بشویید. اما فراموش نکنید هنگام شستن موها به مو دکلره نزنید و فقط با آب شسته و خشک کنید. بعد از اینکه آب اضافی موها را گرفید می توانید مو را با رنگ دلخواه رنگساژ کنید. در ادامه چند ترکیب زیبا برای رنگساژ موها را به شما آموزش می دهیم. 
ترکیب رنگ دودی زیتونی:
رنگ موها با شماره m7 و c8 + اکسیدان نمره 1 ( مقدار اکسیدان باید دو برابر رنگ باشد) + پایه 9 به همراه واریاسیون دودی
ترکیب رنگساژ زیتونی:
رنگ موی M8 بسته به حجم مویی که مش شده + اکسیدان شماره 1 پایه دکلره 9
ترکیب رنگساژ یخی:
مو باید تقریبا سفید شود بعد از رنگ C10+00/0 + واریاسیون نقره ای + اکسیدان نمره یک
ترکیب رنگساژ خاکستری:
رنگ موی A10+11/1 + اکسیدان نمره یک پایه دکلره 10

مش کردن مو با کلاهReviewed by آرایشگاه on Jan 9Rating: 3.0مش کردن مو با کلاهبرای مش کردن موها با کلاه باید از قلاب و کلاه مش استفاده کنید و پس از دکلره کردن موهای بیرون کشیده از کلاه، رنگساژ مو را انجام دهید. در این مقاله نحوه مش کردن مو با کلاه را به شما آموزش می دهیم.

برای مش کردن موها با کلاه باید از قلاب و کلاه مش استفاده کنید و پس از دکلره کردن موهای بیرون کشیده از کلاه، رنگساژ مو را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *