تبلیغات آرایشگاه شهر بزرگ تهران
تبلیغات آرایشگاه تهران
دی ۲, ۱۳۹۶
بهترین مدل آرایش چشم کریسمس۲
مدل آرایش چشم کریسمس۲
دی ۲, ۱۳۹۶

آرایش چشم عسلی

چشم عسلی

آرایش چشم عسلی

آرایش چشم عسلی

رنگ چشم عسلی یکی از خاص ترین انواع رنگ چشم است که برای آرایش این چشم ها باید نکاتی را رعایت کنید. انتخاب آرایش برای این نوع رنگ چشم بسیار سخت است. زیرا معمولا هر مدل آرایشی به این چشم ها زیبا دیده نمی شود. به طور مثال ممکن است یک نوع آرایش روی چشم های تیره و یا روشن زیبا دیده شود، اما همان آرایش برای چشم های عسلی هیچ جذابیتی ایجاد نکند. مجموعه سه رخ قصد دارد در این مقاله بهترین مدل آرایش را برای چشم های عسلی به علاقمندان آموزش دهد. 
   همه ما می دانیم که  آرایش چشم مدل های مختلفی دارد، این مدل ها می توانند شامل یک آرایش ساده برای محیط کار، یا آرایش ملایم برای بیرون رفتن و یا آرایش پر رنگ تری برای مهمانی ها و مجالس باشد. افرادی که چشم های عسلی دارند باید در آرایش خود تمرکز اصلی را بر روی چشم ها بگذارند و لب ها و گونه ها را کاملاً لایت و کم رنگ آرایش کنند. برای چشم های عسلی استفاده از رنگ آبی موجب روشن تر شدن چشم ها شده  و باعث زیبایی هرچه بیشتر آن ها می گردد. چشم هایی که رنگ عسلی با رگه هایی از خاکستری دارند بهتر است از سایه های براق به جای آرایش های مات روی صورت خود استفاده نمایند. آرایش نقره ای و طلایی موجب هر چه بیشتر دیده شدن چهره و زیبایی چشم ها می شود.  یکی از مهم ترین نکاتی که در آرایش چشم های عسلی باید به آن دقت کنید این است که هدف از آرایش چشم، برجسته کردن آن ها است. با استفاده از یک سایه دودی می توانید به راحتی چشم ها را برجسته کنید. خانم هایی که چشم های عسلی دارند، می توانند از سایه و حتی ارایش سبز برای زیباتر شدن استفاده کنند. زیرا این رنگ سایه تناسب زیبایی با چشم های عسلی رنگدارد. البته در نظر داشته باشید که برای زیبایی هر سایه چشمی باید آن را خوب محو نمایید. کشیدن خط چشم دنباله دار روی چشم های عسلی موجب جذاب تر شدن آن ها می شود. چشم های عسلی تم روشن دارند و زمانی که روی آن ها یک خط چشم دنباله دار کشیده شود حالتی خاص به چشم ها داده می شود. 
   برای آرایش چشم های عسلی می توان از رنگ هایی خاص و روشن استفاده کرد، رنگ هایی مانند بنفش کمرنگ، و صورتی. از آن جایی که رنگ این نوع چشم ها گاهی متغیر است می توان آرایش آن ها را با تغییر رنگ چشم ها هماهنگ کرد.

آرایش چشم عسلیReviewed by سه رخ on Dec 23Rating: 3.0آرایش چشم عسلیبرای آإرایش چشم های عسلی می توان از خط چشم کشیده و سایه های روشن و براق استفاده نمود. در این مقاله نحوه آرایش چشم عسلی را به شما آموزش می دهیم.

رنگ چشم عسلی یکی از خاص ترین انواع رنگ چشم است که برای آرایش این چشم ها باید نکاتی را رعایت کنید. انتخاب آرایش برای این نوع رنگ چشم بسیار سخت است. زیرا معمولا هر مدل آرایشی به این چشم ها زیبا دیده نمی شود.

1 دیدگاه

  1. گلاره گفت:

    ممنونم بابت این مطلب اگه میشه مدل خط چشم هم برای چشم های درشت را بگذارید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *