چشم عسلی
آرایش چشم عسلی
دی ۲, ۱۳۹۶
آرایش دائم
معایب آرایش دائم
دی ۲, ۱۳۹۶

مدل آرایش چشم کریسمس۲

بهترین مدل آرایش چشم کریسمس۲

مدل آرایش چشم کریسمس

مدل آرایش چشم کریسمس

یکی از جشن ها و مراسمات، جشن کریسمس است که در آن باید مطابق با آیین و آداب و رسومش لباس پوشید و آرایش کرد.برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

مدل آرایش چشم کریسمس۲Reviewed by سه رخ on Dec 23Rating: 3.0مدل آرایش چشم کریسمسیکی از جشن ها و مراسمات، جشن کریسمس است که در آن باید مطابق با آیین و آداب و رسومش لباس پوشید و آرایش کرد.برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید.

یکی از جشن ها و مراسمات، جشن کریسمس است که در آن باید مطابق با آیین و آداب و رسومش لباس پوشید و آرایش کرد.برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید.

1 دیدگاه

  1. مرسده گفت:

    چقدر قشنگن این آرایشا خیلی جدیدن . من خیلی خوشم اومد مرسی .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *