بهترین مدل آرایش چشم کریسمس۲
مدل آرایش چشم کریسمس۲
دی ۲, ۱۳۹۶
محصولات شوینده هیدرودرم
ژل شستشوی پوست چرب هیدرودرم
دی ۲, ۱۳۹۶

معایب آرایش دائم

آرایش دائم

معایب آرایش دائم

معایب آرایش دائم

   این آرایش دائم یکی از زیباتین انواع آرایش است که علاوه بر مزایای آن دارای معایبی است. به طور مثال  گر قصد داشته باشید گاهی اوقات چهره و آرایش خود را تغییر دهید، آرایش دائمی قابل تغییر نیست. این به اصطلاح تاتو ها برای همیشه یا مدت طولانی بر روی پوست شما باقی مانده و مجبورید با آن ها کنار بیایید. این نوع آرایش سبکی کلاسیک دار د و به شما اجازه نمیدهد به سراغ سبک های دیگری بروید. زمانی که برای آرایش دائم خود دنبال طرح هستید باید همه چیز را با دقت در نظر بگیرید. طرح های آرایش دائمی باید توسط افراد حرفه ای انجام شود تا از ظاهری که برایتان ایجاد می شود مطمئن شوید
   آرایش دائمی می تواند نگرانی های بحث ایمنی را برای فرد ایجاد کند. مانند سایر تاتوها، آرایش دائمی می تواند واکنش های آلرژیک یا عفونت های پوستی را در به دنبال داشته باشد اما خطر بروز این موارد نیز کم است. تاتو، طراحی بدن، میکروپیگمنتیشن و سایر روش های آرایش دائم می تواند با درد همراه باشد.برای انجام آرایش دائم بی حسی انجام می شود تا فرد درد زیادی حس نکند. اگر پوست شما به گونه ای است که دچار زخم می شود، ممکن است در معرض خطر تشکیل زخم کلوئید نیز باشید. معایب و مشکلاتی که ممکن است از طریق آرایش دائم ایجاد شود شامل:
- واکنش های آلرژیک:
   احتمال وقوع این واکنش بسیار کم است اما با این حال احتمال وجود واکنش های آلرژیک به جوهری که در آرایش دائمی استفاده می شود، وجود دارد و می تواند بسیار حاد باشد. حتی برداشتن کامل تمامی رنگدانه ها نیز بسیار دشوار می باشد.
- گرانولوماس:
   گرانولوماس گره هایی می باشند که ممکن است اطراف چیزی که بدن آن را به عنوان جسم خارجی شناسایی می کند ایجاد شود. رنگدانه ها و ذرات تاتو نیز جزو این موارد خارجی محسوب خواهند شد.
- آرایش دائمی می تواند گران باشد:
   این مورد به فرآیند و اندازه ای که در آرایش دائمی انتخاب می کنید بستگی دارد اما آرایش دائمی مانند آرایش معمولی ارزان نیست. اگر تمام هزینه هایی که برای محصولات آرایشی خاص صرف می کنید را کنار هم قرار دهید متوجه خواهید شد که این هزینه در طولانی مدت با هزینه آرایش دائمی قابل مقایسه می باشد.
- می تواند کم رنگ شود:
   آرایش دائمی مانند سایر طرح های بدن می تواند در اثر گذر زمان کم رنگ گردد. با مرور زمان ممکن است خط چشمی که زده اید، کم رنگ شود و مجبور شوید خط چشم ثابت را تکرار کنید.

معایب آرایش دائمReviewed by سه رخ on Dec 23Rating: 3.0معایب آرایش دائمآرایش دائمی علاوه بر تمامی مزایایی که دارد دارای معایبی همچون هزینه، کم رنگ شدن، مشکلات واکنش آلرژیک و غیره را دارد. در این مقاله معایب آرایش دائمی را به شما آموزش می دهیم.

آرایش دائمی علاوه بر تمامی مزایایی که دارد دارای معایبی همچون هزینه، کم رنگ شدن، مشکلات واکنش آلرژیک و غیره را دارد.

1 دیدگاه

  1. yekta گفت:

    سلام من یه مدت خط چشم دائم داشتم که خیلی خستم کرده بود و مجبور شدم ریمو کنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *