آموزش راز زیبایی پوست
راز زیبایی پوست (قسمت۵)
مهر ۶, ۱۳۹۷
محصولات مراقبت از موی مردان
بهترین محصولات مراقبت از مو آقایان (قسمت۱)
مهر ۷, ۱۳۹۷

آرایش چهره خسته و خواب آلود

آرایش مناسب صورت خسته

آرایش چهره خسته و خواب آلود

آرایش چهره خسته و خواب آلود

   هنگامی که یک روز خسته از سرکار به خانه برمی ‌گردید و باید به سرعت برای مهمانی آخر شب آماده شوید و یا سریال مورد علاقه‌ خود را ببینید و در نتیجه شب خیلی دیر بخوابید، در نتیجه صبح صورت شما همه نوع حالتی دارد به جز حالت شاداب و بشاش! به خصوص در تعطیلات که هم کم خوابی بیشتر است و هم روابط اجتماعی به بالاترین سطح خود می‌ رسد. خوشبختانه ترفندهای آرایشی و زیبایی زیادی برای حل کردن مشکل کم خوابی و یا بی خوابی شبانه وجود دارد که در ادامه به شما آموزش می دهیم. 
- از بین بردن پف چشم
   یکی از عواملی که ثابت می‌ کند خواب کمتر از 8 ساعت داشته‌ اید، چشمان قرمز و پف کرده است. بهتر است همیشه یک بسته ماسک ضد پف چشم را در فریزر خود نگه داری کنید. حتی می‌ توانید از یک سری مواد طبیعی نیمه یخ زده مانند خیار و چای کیسه‌ای برای قرار دادن روی حلقه‌ی سیاه زیر چشم و پف آن استفاده نمایید. 
- استفاده از کانسیلر زیر چشم
   سیاهی زیر چشم را با زدن کانسیلری که از رنگ پوست شما 1 الی 2 درجه روشن تر است و البته به صورت مثلثی برعکس، از بین ببرید. این تکنیک سریع ترین راه برای از بین بردن حالت خواب آلودگی و روشن و باز کردن صورت است. از یک کانسیلر آبرسان برای داشتن حالت نهایی درخشان استفاده نمایید.
- استفاده از مرطوب کننده قوی
   روزهای معمولی که شب گذشته را خوب خوابیده باشید، مرطوب کننده‌ معمولی جوابگوی پوست صورت است، اما شب‌ هایی که دچار کم خوابی و بد خوابی هستید از مرطوب کننده ای استفاده نمایید که حاوی مواد فعالی مانند جنسینگ ( Ginseng ) و یا کافئین باشد تا مواد مغذی لازم برای شادابی را به پوست بدهد.
- استفاده از خط چشم نود
   به جای کشیدن خط چشم گربه ای دنباله دار به یک خط چشم ساده اکتفا کنید و به جای آن با یک مداد چشم نود خط اشک چشم را به خوبی بکشید تا چشمان بازتر و درشت تری داشته باشید.
- استفاده از فرمژه
   اگر به سختی چشم های خود را باز نگه می دارید، از یک فرمژه برای شکل بخشیدن به چشمان خود استفاده کنید، فرمژه هم چشمان شما را درشت تر و هم جذاب تر نشان می دهد.
- استفاده از رژ لب ملایم
   در صورت کم خوابی اگر از رژ لب تیره استفاده کنید، تمرکز اطرافیان روی حلقه های سیاه زیر چشم و پوست مات و بی حالت جلب خواهد شد. به جای آن از یک رنگ صورتی که کمی از رنگ اصلی لب شما روشن تر باشد، استفاده نمایید.
- استفاده از اسپری آبرسان میست
   نوشیدن آب برای داشتن پوستی عالی و مرطوب ضروری است، اما می‌ توانید آن را روی صورت نیز اسپری کنید! از یک مرطوب کننده ی مِهی (Mist ) برای اسپری رطوبت بر پوست خود استفاده نمایید.
- استفاده از مخلوط هایلایتر و فونداسیون
   در صورتی که پوست سرحال باشد، زدن کمی هایلایتر بر روی استخوان گونه به آن جذابیت خاصی می‌ دهد، اما بعد از کم خوابی، بهتر است کرم پودر مورد نظر خود را با چند قطره هایلایتر مایع ترکیب کرده و به صورت بزنید.
- استفاده از سایه چشم شیمری
   کمی سایه چشم را با انگشت خود به گوشه ی داخلی چشم بزنید و سپس در کل پلک پخش نمایید تا تمام ناحیه چشم را روشن و تازه نماید.

آرایش چهره خسته و خواب آلودReviewed by آرایشگاه on Sep 29Rating: 2.5آرایش چهره خسته و خواب آلودخانم هایی که چهره خسته و خواب آلودی دارند باید دقت کنند سیاهی های زیر چشم را ابتدا برطرف کنند تا چهره زیباتر و جذاب شود. در این مقاله آرایش مناسب برای چهره خسته و خواب آلود را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که چهره خسته و خواب آلودی دارند باید دقت کنند سیاهی های زیر چشم را ابتدا برطرف کنند تا چهره زیباتر و جذاب شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *