کوتاه کردن مو
آموزش کوتاه کردن مو در خانه
مهر ۶, ۱۳۹۷
آرایش مناسب صورت خسته
آرایش چهره خسته و خواب آلود
مهر ۷, ۱۳۹۷

راز زیبایی پوست (قسمت۵)

آموزش راز زیبایی پوست

راز زیبایی پوست (قسمت۵)

راز زیبایی پوست (قسمت۵)

- ویتامین - Vitamins 
   همه ما می دانیم که ویتامین ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت بدن دارند و استفاده موضعی از انواع ویتامین ها می تواند پوست را سالم تر و زیباتر کند. ویتامین E برای محافظت و ترمیم پوست، ویتامین C برای روشن کردن و افزایش کلاژن پوست، ویتامین A یا رتینول برای از بین بردن چین و چروک پوست مفید هستند. توصیه می کنیم در هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست دقت کنید و محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی برخی از ویتامین ها باشند. به علاوه  مصرف روزانه میوه و سبزی تازه و همچنین مصرف مکمل های ویتامین هم تاثیر زیادی در حفظ سلامتی و زیبایی پوست دارد.
- آب - Water
   نوشیدن آب ساده ترین راه برای تقویت پوست، آبرسانی داخلی پوست، حفظ حالت هیدارته و از بین بردن سموم مختلف از بدن است. باید روزانه حداقل 1 لیتر آب بنوشید و این میزان را به تدریج در طول روز افزایش دهید تا از فواید این نوشیدنی سالم در زیبایی و سلامتی پوست خود بهره مند شوید.
- لایه برداری از پوست - Exfoliate
   لایه برداری منظم از پوست با استفاده از اسیدهای میوه ای و اسکراب های طبیعی هم یک راه حل خوب برای داشتن یک پوست روشن و شفاف است. لایه برداری، پوست را به طور عمیق پاکسازی کرده و تمام سلول های مرده را از سطح پپوست جدا کرده و موجب می شود تا پوستی شاداب، باطراوت و سالم داشته باشید.
- جوانی - Youth
   شاید هیچ ماشین زمانی برای برگشت به دوران جوانی وجود نداشته باشد اما برخی از محصولات مراقبتی از پوست وجود دارند که می توانند روند پیری پوست را متوقف کنند و دوره جوانی طولانی تری را برای شما ایجاد کنند. مراقبت درست از پوست و استفاده منظم از SPF تاثیر زیادی در حفظ جوانی پوست داشته و ایجاد چین و چروک در پوست را  تا حد زیادی کنترل خواهد کرد. 
- خواب - ZZZ's
   هیچ چیزی به اندازه خواب خوب و کافی روی زیبایی پوست تاثیر گذار نیست! پوست شما بعد از یک روز پر کار که با استرس، آلودگی، نور خورشید و ... مواجه بوده تنها با استراحت و خواب کافی فرصت بهبودی پیدا خواهد کرد. در طول ساعاتی که خواب هستند سلول های پوستی جوان تر می شوند و آسیب های قبلی پوست فرصت ترمیم می شوند. خواب یکی از بهترین ابزارهای ضدپیری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. توصیه می کنیم قبل از خواب از انواع سرم های تقویت کننده استفاده کنید تا پوستی بهتر و سالم تر داشته باشید.

راز زیبایی پوست (قسمت۵)Reviewed by آرایشگاه on Sep 28Rating: 3.0راز زیبایی پوست (قسمت۵)برای داشتن پوستی زیبا و شاداب باید حتما از آب و ویتامین ها به مقدار زیادی استفاده کنید و در مورد میزان خواب کافی خود در طول شبانه روز دقت فرمایید. در این مقاله رازهای زیبایی پوست را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن پوستی زیبا و شاداب باید حتما از آب و ویتامین ها به مقدار زیادی استفاده کنید و در مورد میزان خواب کافی خود در طول شبانه روز دقت فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *