هایلایت فانتزی مو
آموزش هایلایت فانتزی مو
دی ۸, ۱۳۹۷
آرایش چشم
بهترین آرایش برای چشم های عینکی
دی ۹, ۱۳۹۷

آموزش آرایش صورت دخترانه

آرایش دخترانه

آموزش آرایش صورت دخترانه

آموزش آرایش صورت دخترانه

   برای اینکه آرایش صورت کاملا طبیعی داشته باشید باید بتوانید تعادل مناسبی بین پوست درخشان طبیعی و ابروهای پر و تمیز را بدست آورید. در واقع آرایشِ بدون آرایش یا آرایش ملایم دخترانه که برای دانشگاه و محل کار مناسب است، به معنی استفاده حرفه ای و به اندازه از لوازم آرایشی است که به شما نشان می دهد برای داشتن صورت درخشان و طبیعی نیاز به رنگ های مختلف و مدل های مختلف نیست. در این مطلب نحوه آرایش دخترانه و ملایم را به شما آموزش می دهیم: 
مرحله اول: آماده سازی پوست
   یک لایه نازک مرطوب کننده بزنید و به خوبی به پوست را مالش دهید، مطمئن شوید که پوست قبل از آرایش به خوبی آبرسانی شده باشد تا آرایش صورت کاملا طبیعی به نظر برسد. سپس پرایمر را فراموش نکنید.
مرحله دوم: فونداسیون و پایه
   یک کرم پودر با کاوردهی سبک تا متوسط و یا یک BB کرم را به پوست بزنید و با اسفنج آرایشی به خوبی ترکیب کنید. این تکنیک موجب می شود میکاپ در کل روز روی پوست باقی بماند. اگر دوست دارید آرایش شما  بهتر و درخشان تر به نظر برسد، اسفنج را قبل از مصرف کمی نم دار کنید. اگر فکر می کنید کانسیلر نیاز دارید، کانسیلری که دو پرده از پوست شما روشن تر است را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید که حلقه های سیاه را بپوشاند. می توانید کمی کانسیلر هم روی پیشانی، قوس بینی و چانه بزنید و سپس به خوبی ترکیب کنید.
مرحله سوم: گونه ها
   برای اینکه صورت شما رنگ بگیرد، کمی رژگونه را روی سیب گونه بزنید و به سمت بیرون ترکیب کنید تا کاملا طبیعی شود. اگر دوست داشته باشید به صورت کمی گرما دهید کمی برنزر را زیر استخوان گونه، روی گیجگاه و روی خط فک بزنید و به خوبی ترکیب کنید.
مرحله چهارم: ابروها
   ابروها در آرایش بسیار مهم است، به خوبی براش بزنید و داخل ابرو را با مداد یا پودر سایه ابرو پر کنید، سپس دوباره اسپولی یا براش را برداشته و روی آن بکشید. حتی می توانید  یک ریمل شفاف ابرو هم در نهایت روی ابرو بکشید. 
مرحله پنجم: چشم ها
   یک سایه چشم با رنگ گرم را به پلک بکشید و سپس یک رنگ خنثی را به زیر پلک پایین بزنید. حالا یک لایه ریمل را به مژه های بالا و پایین زده و دقت داشته باشید که ریمل را با حرکات ضربه ای ملایم روی مژه حرکت دهید.
مرحله ششم: لب ها
   حالا آرایش صورت ملایم دخترانه را با یک برق لب صورتی نود که با پوست همخوانی دارد تکمیل کنید.

آموزش آرایش صورت دخترانهReviewed by آرایشگاه on Dec 29Rating: 2.5آموزش آرایش صورت دخترانهبرای اینکه آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید باید سعی کنید از لوازم آرایش کمی استفاده کنید تا آرایش چهره طبیعی و ساده به نظر برسد. در این مقاله آرایش صورت دخترانه را آموزش می دهیم.

برای اینکه آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید باید سعی کنید از لوازم آرایش کمی استفاده کنید تا آرایش چهره طبیعی و ساده به نظر برسد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *