آرایش دخترانه
آموزش آرایش صورت دخترانه
دی ۸, ۱۳۹۷
رنگ مو با لیمو
هایلایت مو با لیمو
دی ۹, ۱۳۹۷

بهترین آرایش برای چشم های عینکی

آرایش چشم

بهترین آرایش برای چشم های عینکی

بهترین آرایش برای چشم های عینکی

   خانم هایی که از عینک استفاده می کنند باید بیشتر از سایر افراد در آرایش خود دقت کنند. زیرا باید مدل آرایش به گونه ای باشد که عینک مانع دیدن آن نشود. برخی از خانم های عینکی به این دلیل که عینکی هستند بیخیال آرایش چشم می شوند اما عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند، آرایش چشم موجب می شود چشم های شما از پشت عینک بسیار زیباتر جلوه کنند. در این مطلب بهترین آرایش برای خانم های عینکی را به شما آموزش می دهیم. 

آرایش چشم عینکی

آرایش چشم عینکی

- اولین کاری که خانم های عینکی برای آرایش چشم های خود باید انجام دهند این است که پف و سیاهی زیر چشم ها را از بین ببرند برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنید، کانسیلر یکی از لوازم آرایشی های پرکاربرد بین خانم های عینکی است زیرا تیرگی های اطراف چشم را مخفی می کند.
- خانم های عینکی باید به ابروهای خود اهمیت دهند و همیشه آن ها را مرتب و خوش حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بسیار زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا می کند. 
- سعی کنید همیشه خط چشم نازک و ساده ای داشته باشید، خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم ها دارد مخصوصا برای خانم های عینکی داشتن خط چشم الزامی است.

خط چشم عینکی ها

- سایه چشم های ملایم برای خانم های عینکی مناسب تر از سایه چشم های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم هایی به رنگ های روشن صورتی، کرمی، نقره ای و ... برای خانم های عینکی بسیار مناسب هستند.
- با ریمل های حجم دهنده و ضد آب به مژه های خود حجم دهید و جذابیت چشم ها را دو برابر کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی می تواند چشم های جذابی به شما بدهد.

آرایش عینکی ها

بهترین آرایش برای چشم های عینکیReviewed by آرایشگاه on Dec 30Rating: 2.5بهترین آرایش برای چشم های عینکیخانم هایی که از عینک استفاده می کنند باید نسبت به آرایش چشمان خود بیشتر حساسیت به خرج دهند تا زیبایی آن ها دوچندان شود. در این مقاله بهترین آرایش برای چشم های عینکی را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که از عینک استفاده می کنند باید نسبت به آرایش چشمان خود بیشتر حساسیت به خرج دهند تا زیبایی آن ها دوچندان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *