جوانسازی پوست
مراقبت از پوست در سی سالگی
آذر ۲, ۱۳۹۷
تزریق ژل، فیلر لب
تزریق لب
آذر ۲, ۱۳۹۷

آموزش آرایش عروس اروپایی

آرایش عروس، آرایش اروپایی

آموزش آرایش عروس اروپایی

آموزش آرایش عروس اروپایی

   آرایش عروس به سبک اروپایی یکی از آرایش های کلاسیک و شیک است که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها و آرایشگران در آرایشگاه قرار گرفته است. این آرایش حالت طبیعی دارد و یکی از مدل هایی است که هرگز از مُد نخواهد افتاد و همیشه هم طرفدارن بسیار زیادی دارد. تمام عروس خانم ها دوست دارند در مهم ترین روز زندگی خود زیبایی فوق العاده ای داشته باشند و این زیبایی صرفا با آرایش غلیط، غیر متعارف و زننده به وجود نخواهد آمد. گاهی می توان با یک مدل آرایش ساده و کلاسیک زیبایی فوق العاده ای را برای چهره ایجاد کرد و بعد از گذشت چند سال با نگاه کردن به عکس های عروسی، احساس رضایتمندی خوبی داشت. اگر تمایل دارید یک عروس رمانتیک، طبیعی و زیبا باشید حتما سبک آرایش طبیعی و اروپایی را در نظر بگیرید. قطعا این مدل از آرایش عروس نظر شما را مانند سایرین به خود جلب می کند. 
  برای اینکه آرایش صورت تا پایان مراسم عروسی روی پوست ماندگار باشد و تغییری نکند بهتر است از یک پرایمر باکیفیت استفاده کنید. پرایمر نه تنها موجب می شود تا آرایش ماندگارتری داشته باشید بلکه پوست را نیز برای یک آرایش بی عیب و نقص و زیبا آماده می سازد. بعد از پرایمر بهتر است که با استفاده از یک BB کرم که پوشش دهی کامل و خوبی دارد تمام سطح پوست را پوشش دهید. البته می توان از فاندیشن و کرم پودر هم در این مرحله استفاده کرد. حال باید با استفاده از یک کانسیلر خوب و باکیفیت تمام نواقص صورت را بپوشانید. این نواقص می تواند شامل جای جوش، سیاهی چشم، لکه های پوستی و ... باشد. بهتر است روی تمام این قسمت ها را با کانسیلر پوشش دهید تا پوست صاف و یکدستی داشته باشید. بر روی قسمت T صورت (T-zone) پودر مات کننده (Matte HD powder) بزنید تا درخشش پوست در این قسمت از صورت به حداقل برسد.
   برای اینکه این پودر در محلی که استفاده شده ماندگار و قفل شود بهتر است از اسپری تثبیت کننده ( D2O Hydration Spray) استفاده کنید. حال نوبت به کانتور کردن صورت رسیده، برای اینکه کانتور صورت خیلی ظریف و ملایم شود بهتر است فقط زیر استخوان گونه و قسمت هایی از پیشانی را برنزر بزنید. در این مرحله باید با استفاده از یک رژگونه با رنگ قهوه ای طبیعی (Mocha)، رنگ و درخشش طبیعی و ملایمی برای گونه ها ایجاد کنید تا پوست درخشندگی زیبا و ملایمی پیدا کند.

آموزش آرایش چشم اسموکی ظریف برای عروس

   در این مدل از آرایش تمام قسمت های صورت حالت طبیعی دارند پس نباید بیش از اندازه رنگ و مدل ابروها را تغییر دهید. با استفاده از مداد ابرو با رنگ هماهنگ با ابروها، تمام قسمت های خالی ابرو را پر کنید و سپس با استفاده از یک براش ابرو تمیز، رنگ ابرو را پخش کنید تا حالت طبیعی تری برای ابروها ایجاد کند. در این مرحله باید پلک را با استفاده از پرایمر برای آرایش آماده کنید. تمام سطح پلک را پرایمر بزنید تا سطح پلک برای آرایش اماده شود و آرایش چشم ها ماندگاری بیشتری داشته باشد. پیشنهاد می کنیم برای سایه زدن از یک پالت سایه چشم با رنگ های طبیعی استفاده کنید. سایه چشمی با رنگ کاپوچینو را انتخاب کرده و بر روی قسمت بالای پلک و گوشه داخلی چشم بزنید. حالا با استفاده از سایه کمی تیره تر به صورت دایره ای گوشه خارجی چشم را کمی پررنگ تر کنید. این سایه تکمیل کننده رنگ سایه چشم کاپوچینویی است و باید در همان قسمت بالایی پلک مورد استفاده قرار گیرد. در این مرحله با استفاده از یک براش تمیز مخصوص سایه چشم، مقداری سایه صدفی و روشن را بر روی مرکز پلک بزنید.
   حال با استفاده از تیره ترین رنگ پالت سایه چشم یا رنگ زغالی، گوشه خارجی چشم به صورت "د" سایه بزنید تا شکل چشم ها حالت زیباتری پیدا کنند. سایه چشم تیره که در این قسمت از چشم استفاده می شود را باید خیلی خوب ترکیب کنید تا هیچ مرزی بین رنگ های سایه چشم باقی نماند. بهتر است این سایه چشم را کمی بالاتر از خط مژه بالا، ببرید. در این مرحله باید با استفاده از مداد چشم قهوه ای یا مشکی، خط مژه پایین رو کمی بکشید و برای اینکه حالت چشم ها زیباتر بشن، بهتره که این خط رو تا جایی که سایه چشم تیره قرار داره ادامه بدید. برای طبیعی تر شدن آرایش چشم بهتره که سایه گوشه خارجی چشم رو با خطی که کشیدید ترکیب کنید.
برای زیباتر شدن آرایش چشم ها بهتر است که از مژه مصنوعی استفاده کنید. مژه را با دقت روی خط مژه چسبانده و سپس با استفاده از ریمل، مژه های خود را ریمل بزنید تا حالت طبیعی و زیبایی پیدا کنند. اگر دوست دارید آرایش چشم ها کمی خیره کننده تر و جذاب تر شود می توانید با استفاده از خط چشم مایع و مشکی، خط چشمی روی خط مژه بالا بکشید. این خط چشم نیز موجب می شود تا قسمت های اضافی مژه مصنوعی پوشش داده شده و مژه ها حالت طبیعی تری پیدا خواهند کرد.

آموزش آرایش لب عروس

برای کامل تر شدن این آرایش بهتر است که از رژلبی با رنگ طبیعی استفاده کنید و سپس با استفاده از برق لب، درخشندگی زیبایی را برای لب ها ایجاد کنید. 

آموزش آرایش عروس اروپاییReviewed by سه رخ on Nov 23Rating: 3.0آموزش آرایش عروس اروپاییآرایش عروس به سبک اروپایی و کلاسیک یکی از آرایش های رایج امروزه برای عروس خانم ها است که در بیشتر آرایشگاه ها انجام می شود. در این مقاله آرایش عروس اروپایی را به شما آموزش می دهیم.

آرایش عروس به سبک اروپایی و کلاسیک یکی از آرایش های رایج امروزه برای عروس خانم ها است که در بیشتر آرایشگاه ها انجام می شود.

1 دیدگاه

  1. mozhgan گفت:

    خیلی آرایش زیباییه من برای آرایش عروسی م استفاده کردم .مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *