نرم کننده مو
نرم کننده موی سر با رزماری
دی ۱, ۱۳۹۷
بهتری روش برای تقویت ناخن
روش های داشتن ناخن های بلند و محکم
دی ۱, ۱۳۹۷

آموزش آرایش فرانسوی

آموزش آرایش فرانسوی

آرایش فرانسوی

آموزش آرایش فرانسوی

دختران فرانسوی فوق العاده شیک هستند و توانایی خیلی خوبی در تنظیم روند مُد در آرایش و استایل خودشون دارند! به همین دلیل هست که معمولا خانم های فرانسوی همیشه ظاهری شیک، کلاسیک، طبیعی و جذاب دارند. خانم های فرانسوی معمولا مقدار خیلی کمی آرایش دارند اما همیشه دارای پوستی بی عیب و نقص و درخشان هستند. اکثر خانم ها و دختران فرانسوی زیبایی طبیعی رو دوست دارند و تمام تلاش خودشون رو میکنند تا بهترین مراقبت رو از پوستشون داشته باشند.
مرحله 1: تمرکز بر روی مراقبت از پوست
حقیقت این است که زنان فرانسوی وابستگی خیلی زیادی به آرایش ندارند اما در عوض دوست دارند ویژگی های طبیعی چهره خودشون رو بیشتر و بهتر نشان دهند و به همین دلیل تمرکز زیادی بر روی مراقبت از پوستشون دارند. بنابراین قبل از اینکه آرایشی به سبک فرانسوی داشته باشید باید روند مراقبت از پوست فرانسوی ها رو یاد بگیرید. قبل از رفتن به رختخواب باید با استفاده از یک پاک کننده ملایم پوستتون رو تمیز کنید. حداقل هفته ای یک بار از ماسک های شبانه استفاده کنید. قبل از استفاده از مرطوب کننده بهتره کرم دور چشم بزنید و بعد از یک مرطوب کننده با کیفیت که خاصیت تغذیه رسانی و ترمیم کنندگی برای پوست داره استفاده کنید. این مرطوب کننده کمک میکنه تا پوست سالم تری داشته باشید و یک درخشش طبیعی و زیبایی رو هم برای پوستتون ایجاد خواهد کرد.
مرحله 2: آماده کردن پوست
قبل از شروع آرایش، بهتره که روی پوست پرایمر بزنید. پرایمر یک زمینه مناسب رو برای آرایش صورت ایجاد میکنه و اگر مراقبت از پوست رو به خوبی انجام داده باشید بعد از پرایمر دیگر نیازی به استفاده از کرم فونداسیون ندارید و دقیقا پوستی شبیه به خانم های فرانسوی خواهید داشت.
مرحله 3: استفاده از یک لایه نازک از کرم پوشش دهنده
اگر احساس می کنید پوستتون به پوشش بیشتری برای محو کردن سیاهی زیر چشم و یا لکه های پوستی داره بهتره که یک لایه خیلی نازک از کرم پودر یا فونداسیون سبک روی پوست بزنید. ترفند آرایش فرانسوی این هست که همیشه ظاهر طبیعی داشته باشید پس در استفاده از کرم پودر زیاد روی نکنید تا رنگ پوستتون خیلی غیرطبیعی نشه و حالت کیکی پیدا نکنه. برای یک آرایش زیبای فرانسوی به پودر کانتور و برنزر نیازی ندراید!
مرحله 4: ویژگی های زیبای صورت رو با هایلایتر برجسته تر نشون بدید.
فرانسوی ها سعی دارند با آرایش کردن درخشش و نور بیشتری برای پوست و چهره خودشون ایجاد کنند. آنها به شدت مخالف کانتور کردن صورت هستند و معتقد هستند که این کار باعث ایجاد تغییر در حالت طبیعی صورت میشه. در عوض استفاده از هایلایتر رو دوست دارند. روی استخوان گونه و بالای لب بهترین مکان برای استفاده از هایلایتر و ایجاد درخشش روی پوست هست. با استفاده از هایلایتر درخشش طبیعی و خیره کننده ای برای چهره ایجاد میشه و حالت طبیعی صورت هم تغییری نمیکنه.
مرحله 5: استفاده از مقدار خیلی کمی رژگونه
استفاده از مقدار خیلی کمی از رژگونه پودری با رنگ صورتی ملایم همان چیزی هست که کمک میکنه تا چهره فرانسوی و زیبایی داشته باشید! در استفاده از رژگونه هم به هیچ عنوان زیاده روی نکنید تا حالت طبیعی چهره تغییری نکنه. این رژگونه فقط باید یک درخشش و رنگ زیبایی رو برای پوست ایجاد کنه. پس مقدار کمی رژگونه طبیعی رو بر روی سیب گونه بزنید تا درخشش پوست بهتر و بیشتر دیده بشه.
مرحله 6: استفاده از ریمل (ماسکارا)
برای اینکه حالت چشمها خیلی زیباتر دیده بشه لازم هست که از ریمل استفاده کنید تا رنگ مژه ها کمی تیره تر شوند و در کنار رژلب قرمز، حالت کلاسیک خیلی زیبایی رو برای چهره ایجاد کنند. البته در استفاده از ریمل هم زیاده روی نکنید. ابتدا مژه ها رو با فرمژه حالت بدید و تمام قسمت های مژه رو دو تا سه لایه ریمل بزنید.
مرحله آخر: رژلب قرمز بزنید
استفاده از رژلب قرمز آخرین مرحله ای هست که برای یک آرایش کلاسیک به سبک فرانسوی باید انجام دهید. رژلب قرمز یکی از اصلی ترین نشانه های یک آرایش فرانسوی هست و باعث میشه تا چهره جذاب و زیبایی داشته باشید. برای اینکه رژلب قرمز به زیباترین شکل ممکن روی لب ها دیده بشه لازم هست که ابتدا از روی پوست لب لایه برداری کنید و بعد بالم لب بزنید تا پوست لبها نرم و لطیف بشه. در نهایت رژلب قرمز رو با دقت روی لبها بزنید تا آرایش به سبک فرانسوی شما کامل بشه.

آموزش آرایش فرانسویReviewed by آرایشگاه on Dec 22Rating: 3.0آموزش آرایش فرانسویآرایش فرانسوی یکی از ارایش های بسیار زیبا و شیک است که برای تمام سنی مناسب می باشد و باید طبق قاعده و قاذنون خاصی انجام شود. در این مقاله آرایش فرانسوی را به شما آموزش می دهیم.

آرایش فرانسوی یکی از ارایش های بسیار زیبا و شیک است که برای تمام سنی مناسب می باشد و باید طبق قاعده و قاذنون خاصی انجام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *