کرم مرطوب کننده رنگی و زیرساز آرایش
تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایش
تیر ۳۰, ۱۳۹۸
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۳)
مرداد ۲, ۱۳۹۸

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)

   چشم‌ ها درمقایسه ‌با سایر اندام‌ های بدن، ابعاد کوچک‌تری دارند؛ اما همین اندام کوچک اهمیت خاصی به ‌لحاظ زیباشناختی دارد و به همین دلیل نیز به‌ شکل ویژه‌ای باید مواظب چشم‌ان خود باشید. پوست دور چشم بسیار ظریف است و رسیدگی به آن کار ساده ای نیست. با افزایش سن پوسن حساس دور چشم شروع به نازک شدن و چین وچروک می کند.  یکی از راه ‌های مراقبت از چشم، استفاده از کرم‌ های مخصوص آن است. ترفند‌های مختلفی برای استفاده از کرم دور چشم وجود دارد. در ادامه بهترین روش استفاده از کرم دور چشم را به شما آموزش خواهیم داد.
گام دوم: روش درست استفاده از کرم دور چشم
1. شستن دقیق و کامل صورت
   پوستی که تمیز و پاکیزه باشد، کرم چشم را بهتر جذب خواهد کرد. قبل از اینکه کرم بزنید ابتدا باید صورت را با دقت بشویید. شستن صورت برای استفاده از کرم ‌های دور چشم شبانه و روزانه الزامی است. صورت خود را با آب نیمه ‌گرم بشویید. اگر آب، بیش ‌از حد داغ باشد، رطوبت طبیعی پوست را از بین خواهد برد. از یک پاک ‌کننده‌ ملایم برای شستن صورت کمک بگیرید. پاک‌کننده‌ ها، رطوبت بیشتری به پوست خواهند داد. صورت را خیس کنید و سپس با کمک پاک‌ کننده، تمامی قسمت ‌های چهره را در حالت دورانی ماساژ‌ دهید. در نهایت نیز پاک ‌کننده را با آب شسته و صورت را با حوله‌ نرم و لطیف خشک کنید. سپس نوبت استفاده از تونر یا سرم دور چشم است.
2. زدن کرم به دور چشم
   توجه داشته باشید که کرم دور چشم باید آخرین چیزی باشد که در مراحل رسیدگی به پوست، به دور چشم مالیده می ‌شود. قبل از خارج‌ کردن کرم از محفظه‌، حتماً دست ‌ها را دوباره بشویید تا آلودگی به چشم‌ منتقل نشود. بیشتر کرم‌ های دور چشم در بسته ‌بندی ‌های کوچک عرضه می ‌شوند. محصولات دور چشم، تراکم بیشتری نسبت ‌به مرطوب ‌کننده‌ های معمولی دارند؛ به همین دلیل مقدار کمی از این کرم ‌ها برای پوشش دور چشم کفایت می‌ کند. پس از اینکه پوست خود را شستید، مقدار کمی از کرم را با کمک انگشت حلقه و به دور چشم بزنید. اگر احساس کردید مقدار بیشتری نیاز دارید، در مرحله‌ی بعد دوباره این روند را تکرار نمایید. کرم را به حالت ضربه‌ ای به دور چشم زده و توجه داشته باشید که آن را نمالید؛ زیرا این کار نیز ممکن است به پوست حساس چشم صدمه بزند.
   کرم باید به تمامی قسمت ‌های پوست زیر چشم و روی استخوان ابرو مالیده شود. اگر به ‌جای کرم ‌های دور چشم، از ژل استفاده می ‌کنید، توجه داشته باشید که ژل ‌های دور چشم تراکم کمتری دارند و شاید بهتر باشد مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید. قبلاً گفتیم که از انگشت حلقه برای کرم‌ زدن کمک بگیرید. دلیل این امر هم قدرت کمتر انگشت حلقه و انگشت کوچک است. کمک ‌گرفتن از این انگشت‌ ها جلوی فشار اضافی به پوست دور چشم را خواهد گرفت و به پوست حساس این ناحیه آسیب وارد نمی ‌کند.
3. استفاده از کرم دور چشم در زمان مناسب
   برخی از کرم ‌های دور چشم برای شب ساخته شده ‌اند و معمولاً تراکم بیشتری دارند. در برخی مواقع نیز در کرم ‌های دور چشم مخصوص شب، شاهد حضور ترکیبات ضدپیری هستیم. توصیه می کنیم حداقل پانزده دقیقه قبل از اینکه به رختخواب بروید کرم دور چشم را استفاده کنید. پوست باید برای جذب ترکیبات کرم، زمان کافی داشته باشد. اگر بلافاصله بعد از زدن کرم بخوابید، مواد آن به داخل چشم نفوذ می ‌کند یا اینکه به بالشت مالیده می‌ شود.
   احساس سوزش در زمان استفاده از کرم ‌های دور چشم شبانه شاید به این دلیل باشد که باید آن‌ ها را در بازه‌ زمانی زودتری قبل از خواب استفاده کنید. توصیه می‌کنیم این کرم ‌ها را عصرها بزنید تا فرصت بیشتری برای نفوذ به پوست دور چشم فراهم شود. از تماس کرم با پلک ‌ها خودداری کنید. اگر وسواس زیادی برای سلامت پوست دور چشم خود دارید، بهتر است در کنار استفاده از کرم‌ های شبانه، از کرم‌ های روزانه دور چشم نیز کمک بگیرید. این محصولات که برخی از آن‌ها حاوی SPF هم هستند را صبح‌ ها حدوداً پانزده دقیقه قبل از آرایش استفاده کنید.

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jul 22Rating: 3.0بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)برای استفاده از کرم های دور چشم و تأثیر پذیری ان ها روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در عملکرد آن ها تأثیر زیادی دارد. در این مقاله بهترین روش استفاده از کرم دور چشم را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از کرم های دور چشم و تأثیر پذیری ان ها روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در عملکرد آن ها تأثیر زیادی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *