میکروبلیدینگ
نکات کلیدی تاتو و هاشور ابرو (قسمت ۴)
تیر ۲۴, ۱۳۹۸
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۲)
تیر ۳۱, ۱۳۹۸

تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایش

کرم مرطوب کننده رنگی و زیرساز آرایش

تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایش

تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایش

   کرم مرطوب کننده همانطور که از نام آن پیداست، کِرمی است که از یک طرف پوست را آبرسانی می کند و از طرف دیگر با توجه به رنگ‌ دانه‌ هایی که در آن استفاده شده، رنگ پوست را تغییر می‌ دهد. برای نمونه اگر رنگ پوست صورت شما ناهماهنگ است، می‌ توانید روی مرطوب‌ کننده‌ های رنگی برای یک‌ دست شدن رنگ پوست حساب کنید. بیشتر مرطوب‌ کننده‌ های رنگی، با رنگ‌ های متفاوتی در بازار وجود دارند. از طرف دیگر معمولاً این محصولات غلظت ملایمی دارند و پوشش آن‌ها همانند مواد زیرسازی آرایش است. همچنین جالب است بدانید که مرطوب‌ کننده‌ های رنگی در انواع مختلف برای پوست‌ های متفاوت عرضه می‌ شوند؛ برای مثال بعضی از آنها دارای ترکیبات ضدپیری هستند، در صورتی که بعضی دیگر برای پوست‌ های چرب فرموله شده‌ اند. در نتیجه برای انتخاب کرم مرطوب کننده رنگی حتماً دقت لازم را داشته باشید و محصولی را بخرید که مناسب پوست شما باشد.
   در ساخت مرطوب‌ کننده‌ های رنگی از ترکیبات شیمیایی جاذب رطوبت (humectants)، آنتی‌ اکسیدان‌ ها، اکسید آهن و اکسید تیتانیوم استفاده می‌ شود. به همین دلیل استفاده از آنها مانند سایر آبرسان‌ ها، در فصل‌ های پاییز و زمستان که پوست گرایش بیشتری به خشکی دارد، مناسب‌ تر به نظر می‌ رسد. کرم های مرطوب کننده رنگی شاید یکی از جالب ترین انواع محصولات آرایش باشند زیرا به راحتی زیرسازی آرایش و آبرسانی پوست را برای شما انجام می دهند. این کرم ها توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. 
برای آن دسته از خانم‌ های زیبارویی که به ترکیبات حاضر در مواد آرایشی و بهداشتی اهمیت زیادی می‌ دهند باید بگوییم تفاوت اصلی بین مرطوب‌ کننده‌ های رنگی و کرم‌ های زیرسازی، میزان اکسید تیتانیومی است که در این محصولات استفاده شده است. اکسید تیتانیوم در‌ واقع همان‌ ماده‌ ای است که در این محصولات نقش رنگ‌ دانه را دارد. در بیشتر مواقع کرم‌ های زیرسازی دارای مقدار بیشتری اکسید تیتانیوم هستند و حدود ۱۴ تا ۱۵ درصد از ترکیبات این محصولات را تشکیل می‌ دهند، اما مرطوب‌ کننده‌ های رنگی میزان بسیار کمتری اکسید تیتانیوم دارند و چیزی حدود ۳ درصد از این ماده در آن‌ ها استفاده شده است.
   از آنجایی که کرم‌ های زیرسازی برای پوشش عارضه‌ های پوستی و یک‌ دست‌ کردن رنگ پوست ساخته شده‌ اند، استفاده از این محصولات نیازمند دقت بیشتری است و فرآیند نسبتاً پیچیده‌ تری دارد. برای استفاده از زیرساز آرایشی باید دقت کنید تا مقدار مساوی و یکنواخت از این محصولات به پوست منتقل شود تا پوشش مناسبی ایجاد شود، اما برای استفاده از کرم مرطوب کننده رنگی نیاز به دقت زیادی وجود ندارد و به راحتی می توان این کرم‌ ها را همانند مرطوب‌ کننده‌ های معمولی با دست و یا اسفنج به صورت خود زده و پوست را پوشش دهید. استفاده از کرم‌ های مرطوب‌ کننده‌ رنگی در کنار پودرهای آرایشی موجب می‌ شود حالت درخشان پوست گرفته شود و ظاهری مات و جذاب پیدا کند.
   لازم به ذکر است اگر قصد دارید از پرایمر به عنوان زیرسازی آرایش استفاده کنید بهتر است این کار را قبل از زدن مرطوب‌ کننده‌ های رنگی انجام دهید. مرطوب‌ کننده‌ های رنگی، عارضه‌ های سطحی و جوش‌ های کوچک را پوشش می‌ دهند، اما برای جوش‌ های سرسیاه و عارضه‌ های بزرگ‌ تر باید سراغ کرم‌ های زیرسازی را بگیرید. در نتیجه مرطوب‌ کننده‌ های رنگی برای بانوان و دخترانی که در سنین جوانی به‌ سر می‌ برند و پوست آن‌ ها عارضه‌ خاصی ندارد و به راحتی پوشش می‌ گیرد، گزینه خوبی به‌ حساب می‌ آیند. اما افرادی که سن آن‌ ها بیشتر است یا اینکه عارضه‌ های بیشتری دارند بهتر است سراغ کرم‌ های BB و مواد زیرسازی را برای پوشش این عارضه‌ ها بگیرند.

تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایشReviewed by آرایشگاه on Jul 21Rating: 3.0تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایشتفاوت اصلی بین مرطوب‌ کننده‌ های رنگی و کرم‌ های زیرسازی، میزان اکسید تیتانیومی است که در این محصولات استفاده شده است. در این مقاله تفاوت کرم مرطوب کننده رنگی و کرم زیرسازی آرایش را به شما آموزش می دهیم.

تفاوت اصلی بین مرطوب‌ کننده‌ های رنگی و کرم‌ های زیرسازی، میزان اکسید تیتانیومی است که در این محصولات استفاده شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *