مراقبت از هاشور ابرو
روش مراقبت از تاتو (قسمت۲)
فروردین ۵, ۱۳۹۷
کاربرد عطر
نکات استفاده از عطر (قسمت۱)
فروردین ۶, ۱۳۹۷

آموزش استفاده از کرم پودر

کاربرد کرم پودر

آموزش استفاده از کرم پودر

آموزش استفاده از کرم پودر

   اولین مرحله در آرایش صورت، یکدست کردن پوست و پوشاندن لکه ها و جوش های صورت با استفاده از کرم پودر مناسب می باشد. اگر به درستی از این محصول آرایشی استفاده کنید، به راحتی می توانید عیوب صورت را برطرف کنید و موجب شادابی و طراوت پوست شوید. 
۱ ) پاک کردن و مرطوب کردن
   ابتدا با تمیز کردن و مرطوب کردن صورت شروع کنید. صورت را خوب شستشو داده و با کرم مرطوب کننده مناسب پوست راچرب نمایید. می توان از پرایمر به عنوان پایه استفاده کرد. پرایمر موجب تثبیت آرایش و ماندگاری آن به مدت طولانی می شود. 
۲ ) استفاده از کانسیلر 
   کانسیلر در مناطقی که نیاز به پوشش دارد مانند، اطراف دهان، زیر چشم و هر قسمتی از صورت که تیره رنگ است، بسیار کاربرد دارد. روی نقاط مورد نظر، کانسیلر را با پرایمر مخلوط کنید و پخش نمایید. آرایشگران در ارایشگاه قبل از استفاده از کرم پودر، ازپرایمر و کانسیلر استفاده می کنند.
۳ ) پوشش صورت با کرم پودر 
   کرم پودری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کرده و با استفاده از یک اسفنج آن را در سراسر صورت خود به صورت یکنواخت پخش نمایید.از تمیزی اسفنج اطمینان حاصل کنید. این تکنیک باعث می شود که پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.
۴ ) یکنواخت کردن کرم پودر 
   دقت کنید صورت و گردن شما دو رنگ نشود و کل صورت با کرم پودر پوشیده شده باشد. در این مرحله زیرسازی آرایش شما آماده شده و حالا می توانید چشمها را آرایش کنید، یا اگر می خواهید ساده تر باشید، با یک رژ خوشرنگ کار خود را به اتمام برسانید.
نکته : 
حتما از کرم پودری متناسب با رنگ پوست خود استفاده نمایید.
اگر پوست صورت شما خشک است، کرم پودر را فقط در ناحیه T صورت و زیر چشم استفاده کرده و از استفاده از آن در نواحی خشک خودداری کنید.
اگر پوست صورت شما چرب است، می توانید کرم پودر را در همه ی نواحی صورت مخصوصا قسمت های روغنی تر استفاده نمایید.

آموزش استفاده از کرم پودرReviewed by سه رخ on Mar 25Rating: 3.0 آموزش استفاده از کرم پودرکرم پودر یکی از کرم های آرایشی است که موجب پوشش و رفع عیوب و لکه های صورت می شود و زیرساز مناسب برا آرایش عروس است. در این مقاله نحوه استفاده از کرم پودر را به شما آموزش می دهیم.

کرم پودر یکی از کرم های آرایشی است که موجب پوشش و رفع عیوب و لکه های صورت می شود و زیرساز مناسب برا آرایش عروس است.

1 دیدگاه

  1. سارا گفت:

    چقدر جالب بود من کرم پودر رو خیلی معمولی استفاده میکردم اتفاقی مطلب شمارو دبدم جالب بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *