مراقبت از هاشور ابرو
روش مراقبت از تاتو(قسمت۱)
فروردین ۵, ۱۳۹۷
کاربرد کرم پودر
آموزش استفاده از کرم پودر
فروردین ۵, ۱۳۹۷

روش مراقبت از تاتو (قسمت۲)

مراقبت از هاشور ابرو

هاشور ابرو

روش نگهداری از تاتو : (قسمت2)

* باند را به دقت بردارید.

     وقتی باند را برمیدارید هنوز جای تاتو و هاشور زخم است. اکثر تاتو کار ها و آرایشگران موافق هستند که شما باید هاشور و تاتو خود را حداقل دو ساعت زیر باند یا پلاستیک نگهدارید، اما حداکثر میزان توصیه شده بین 4 تا 6 ساعت متغیر است. هاشور و تاتو در پوشش بسته بندی شده استثنایی است؛ بسته بندی پلاستیکی هرگز نباید بیش از دو ساعت در یک هاشور و تاتو  جدید باقی بماند.
    در واقعیت، مقدار زمان با توجه به اندازه و قرار دادن هاشور و تاتو ، همراه با سطح خراش  هاشور و تاتو و نوع باند مورد استفاده متفاوت خواهد بود. در بیشتر موارد بهتر است از توصیه های تاتوکار و آرایشگر خود پیروی کنید، اما شما نیز باید از عقلتان استفاده کنید.

* پماد ویتامین A به هاشور و تاتو بزنید.

بدون اینکه نوک انگشت شما محل هاشور و تاتو را خدشه دار کند ، مرتب محل هاشور و تاتو را با پماد وتامین آ چرب نگهدارید. از آب زدن و کشیده شدن هر چیزی به محل هاشور و تاتو جدا خودداری کنید. اگر هاشور ابرو کرده اید ، و پماد زده اید، با حرارت بدن پماد آ آب میشود و به سمت چشم شما می آید. مراقب باشید تابه درون چشم شما نرود. البته چون پماد چشمی آ میباشد ضرری ندارد.

روش مراقبت از تاتو (قسمت۲)Reviewed by لوازم آرایشی on Mar 25Rating: 3.5روش مراقبت از تاتو (قسمت۲)در این مقاله میخواهیم در مورد روش مراقبت از تاتو و هاشور ابرو صحبت کنیم.

برای مراقبت از تاتو و هاشور راه هایی وجود دارد. این مقاله آموزشی را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *