آشنایی با دکلره کردن مو در آرایشگاه
دکلره کردن
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷
آرایش زنان کشورهای مختلف
آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورت

لایه برداری پوست صورت

آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورت

آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورت

   اسکراب یا لایه‌ برداری از پوست و به خصوص صورت برای این است که سلول‌ های مرده سطح پوست که موجب تیرگی و زبری آن می‌ شوند، برداشته شده  و سلول‌ های زیرین که نرم و دست نخورده‌ اند، جایگزین آن‌ ها شوند. اما اینکه به صورت اصولی و درست لایه برداری انجام شود بسیار اهیمت دارد در غیر این صورت می تواند موجب آسیب رساندن به پوست صورت شود. در ادامه نحوه اصولی لایه برداری از پوست صورت را به شما آموزش خواهیم داد.
   یک لایه برداری اصولی و بی‌ نقص برای داشتن پوستی جوان و شاداب به طور کلی می‌ تواند دارای 6 مرحله باشد که انجام کامل آنها، موجب  می شود زیبایی و سلامت پوست شما بسیار افزایش یابد.
1. اول از همه تمام موها را در بالای سر جمع کرده  و اجازه ندهید که روی صورت و پیشانی بریزند. اگر موهای چتری دارید با یک هدبند یا تل مو آن‌ ها را بالا بزنید.
2.  یا دوش آب گرم بگیرید و یا اینکه چند دقیقه صورت خود  را روی بخار آب بگیرید تا منافذ آن به خوبی باز شوند. اگر نمی‌ توانید این کار را انجام دهید، یک حوله را با آب گرم (داغ نه) خیس کنید و یک تا دو دقیقه روی صورت خود قرار دهید. این کار برای برطرف شدن کامل آلودگی‌ ها و گرد و خاک از روی پوست موثر است و تاثیر لایه برداری را افزایش می دهد.
3. صورت خود را با شستشو دهنده مناسب بشویید. این کار را با ملایمت انجام دهید.
4. حالا وقت استفاده از اسکراب خانگی یا خریداری شده از بیرون است. مقداری از آن را با انگشت به پوست مرطوب بمالید و با دو انگشت یا یک لیف لایه‌ بردار آن را به صورت حرکت دایره‌ ای روی پوست بمالید.
5.  بعد از چند دقیقه که این کار را به آرامی انجام دادید، صورت خود را با آب بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.
6. بعد از اینکه پوست خشک شد، از یک کرم مرطوب کننده مرغوب استفاده کنید تا پوست شما نرم‌ تر و زیباتر شود.
هر هفته حداقل یکبار از این روش برای لایه برداری پوست صورت خود استفاده کنید تا شادابی و جوانی پوست شما حفظ شود. 
آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Sep 6Rating: 2.5آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورتلایه برداری از پوست صورت باید کاملا به صورت اصولی و درست انجام شود زیرا ممکن است موجب آسیب رساندن به پوست صورت شود. در این مطلب روش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورت را به شما آموزش خواهیم داد.

لایه برداری از پوست صورت باید کاملا به صورت اصولی و درست انجام شود زیرا ممکن است موجب آسیب رساندن به پوست صورت شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *