لایه برداری پوست صورت
آموزش اصولی لایه‌ برداری از پوست صورت
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷
ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو)
ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان

آرایش زنان کشورهای مختلف

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان

   استاندارهای زیبایی و آرایشی که در کشورهای مختلف دنیا دیده می شوند تاثیر خیلی بزرگی روی سلیقه های اعمال شده بر ترندها دارند. در حالیکه استروبینگ و موهای شلوغ در آمریکا بیشترین طرفدار را دارد، ممکن است در برزیل یا کره جنوبی اصلا مورد استقبال واقع نشود. در ادامه مطلب سعی داریم آرایش محبوب زنان کشورهای مختلف دنیا را به شما نشان دهیم:
- استرالیا: مرطوب کننده رنگی + ژل ابرو + بالم لب شاین دار
   از آنجایی که خانم های استرالیایی زمان خیلی زیادی را در زیر آفتاب و کنار ساحل می گذرانند، لوازم آرایشی که استفاده می کنند حتما باید حاوی  ضدآفتاب باشد. مدل آرایش این زنان همیشه طبیعی و تازه است. 
- فرانسه: پودر برنزه + کیت ابرو + ریمل + رژ لب مایع
   خانم های فرانسوی فقط یک شعار دارند "خیلی شیک باشند". برای مدل مو به دنبال مدل هایی هستند که خیلی استایل خاصی نیاز نداشته باشد، معمولا موهای بلند و صاف با چتری را انتخاب می کنند. برای آرایش صورت هم مدل های مینی مالیستی را می پسندند که مژه های بلند و رژ لب رزی رنگ به همراه پوست فوق العاده آن ها را صاف می کند. 
- برزیل: هایلایتر + کانسیلر + برنزه کننده طلایی + اتو موی فر کننده
   آب و هوای برزیل استوایی بوده و خانم های برزیلی بیشتر استایل دریایی دارند که ترکیبی از موهای موج دار حجیم، پوست برنزه و میکاپ صورت ملایم ولی جذاب است. 
- کره جنوبی: ریمل ابرو + خط چشم ژلی + برق لب رنگی + فونداسیون شاین دار
   در کره جنوبی میکاپ در یک کلمه خلاصه می شود: "پوست"، پوست باید خیلی صاف، سالم و درخشان باشد که نشان دهنده آبرسانی کافی داخلی پوست می باشد.. میکاپ صورت معمولا شامل ابروها و رژ لب می باشد  و مدل موها هم هر چیزی که وز و پیچیده نباشد مورد پسند خانم های این کشور است. 
- سوئد: کانتورینگ + ریمل + سایه ابرو + کرم دور چشم
   آرایش روزانه خانم های سوئدی ترکیبی از موهای صاف و طبیعی با مژه های بلند و گونه های کانتور شده است که ترکیبی شیک و ساده را برای فرد به وجود می آرود. 
- آفریقای جنوبی: سایه چشم نود + استروبینگ + برق لب شاین دار + کانسیلر
   آفریقای جنوبی کشوری رنگی رنگی با انواع رنگ پوست است و خانم هایی که پوست تیره تری دارند معمولا از رنگ های شاد و جذاب و خانم هایی با پوست روشن از رنگ های طبیعی تر استفاده می کنند. به جز اون، خانم های آفریقایی دوست دارند که یک قسمت از استایل خود را بولد و متفاوت کنند – مانند چشم یا لب – و همچنین پوستی درخشان و عالی داشته باشد.
- آمریکا: ریمل ابرو + بالم لب + ریمل + کرم ضد آفتاب رنگی شاین دار
   وقتی صحبت از آرایش طبیعی در میان باشد، خانم های آمریکا دو راه دارند: آرایش بدون آرایش یا آرایش ساحلی که البته هر دو نیاز به میکاپ زیادی برای پوست دارند که خیلی طبیعی و تازه به نظر برسد: مقدار زیادی کرم مرطوب کننده رنگی و شاین دار، ابروهای ژل خورده و پر و مژه های خیلی بلند!
- ژاپن: رژگونه صورتی + سایه ابرو + رژ لب صورتی
   خانم های ژاپنی علاقه ی خیلی زیادی به داشتن صورت های عروسک گونه دارند، برای همین همیشه گونه ها و لبها صورتی و براق و پوست بسیار صاف و یکدست می باشد.
- انگلستان: کانتورینگ و هایلاتینگ طبیعی + ریمل
   خانم های انگلیسی شعار معروفی دارند:" کمتر بهتره"، برای همین آرایش آن ها هم خیلی طبیعی و ملایم است و هم از کانتورینگ و هایلایتینگ درست برخلاف آرایش کارداشیان ها استفاده می کنند.
- عربستان سعودی: خط چشم مایع + پالت سایه چشم + ریمل و مژه مصنوعی
   بازار لوازم آرایشی در خاورمیانه و عربستان بسیار گرم است و خانم های عرب برای داشتن خط چشم های درامایتک و خاص و استفاده از سایه چشم ها و ابروهای پر معروف هستند، همچنین آن ها ها به مقدار زیادی از مژه مصنوعی و ریمل برای جذاب نشان دادن چشم های خود استفاده می کنند. 

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهانReviewed by آرایشگاه on Sep 6Rating: 3.0آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهانخانم هایی که در کشورهای مختلف زندگی می کنند با توجه به استانداردها و شرایط آب و هوایی کشور خود آرایش بخصوصی دارند. در این مقاله آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان را به شما معرفی می کنیم.

خانم هایی که در کشورهای مختلف زندگی می کنند با توجه به استانداردها و شرایط آب و هوایی کشور خود آرایش بخصوصی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *