آرایش زنان کشورهای مختلف
آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷
انتخاب مدل مو
انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟

ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو)

ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟

ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟

   داشتن ابروهای پرپشت، ضخیم و پررنگ یکی از ایده آل های مهم برای زیبایی در خانم ها است. اگر ابروهای نازک و کمرنگ دارید احتمالا تا به حال روش های مختلفی را برای پر رنگ نشان دادن آن ها امتحان کرده اید. در این مطلب سعی داریم ابرو مصنوعی را به شما معرفی کنیم. شاید استفاده از عبارت کلاه گیس ابرو (Eyebrow Wigs) کمی عجیب و باور نکردنی باشد. اما استفاده از این روش خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرده و ظاهر خیلی طبیعی روی ابروها به وجود می آورد.  کلاه گیس ابرو یک برچسب پوشیده شده از موهای طبیعی یا مصنوعی است که به راحتی روی استخوان ابرو چسبانده می شود و ظاهر خیلی طبیعی و خوبی را برای ابروها ایجاد خواهد کرد. استفاده از این روش بسیار آسان و بدون درد است و می توانید از آن در هر موقعیتی استفاده کنید. بعضی از این کلاه گیس های ابرو از موهای 100 درصد طبیعی انسان ساخته شده اند و به همین دلیل ظاهری که در نهایت برای ابروها ایجاد خواهند کرد کاملا طبیعی و زیبا است.
    این ابروهای مصنوعی دارای اندازه ها و شکل های مختلفی هستند که می توانید متناسب با شکل طبیعی ابروها بهترین مدل را انتخاب کنید. برندهای Tiffani Chanel و Cardani نمونه های متنوع و زیادی از کلاه گیس ابرو یا ابرو مصنوعی را برای شکل های مختلف ابرو طراحی و تولید کرده اند. از این ابروهای مصنوعی می توانید به مدت 4 ماه استفاده کنید. قیمت ابرو مصنوعی یا کلاه گیس ابروه متغیر بوده و با توجه به مارک و مو طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. 

روش استفاده از کلاه گیس ابرو (ابرو مصنوعی)

   در بسته بندی کلاه گیس ابرو یک جفت ابرو مصنوعی و چسب مخصوص آن وجود دارد. روش استفاده از این ابرو مصنوعی بسیار ساده است. اول باید پوست و ابرو را تمیز کنید و بعد با استفاده از براش چسب مخصوص را روی قسمتی که قرار است ابرو چسبیده شود، بزنید و بعد کلاه گیس ابرو را در محل مناسب قرار دهید. به همین راحتی ابروهای طبیعی و زیبایی خواهید داشت! البته می توانید چسب را به پشت کلاه گیس ابرو هم بزنید که شاید این روش کمی راحت تر باشد. این مدل ابرو مصنوعی هم برای خانوم ها و هم برای آقایانی که موهای خیلی کم و کمرنگی در ابروها دارند، مناسب است. 

ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟Reviewed by آرایشگاه on Sep 6Rating: 3.0ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟ابرو مصنوعی محصولی جدید و پرطرفدار برای افرادی است که ابروهایی کمرنگ و کم پشت دارند. در این مقاله این ابروها را به شما معرفی می کنیم.

ابرو مصنوعی محصولی جدید و پرطرفدار برای افرادی است که ابروهایی کمرنگ و کم پشت دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *