ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو)
ابرو مصنوعی (کلاه گیس ابرو) چیست؟
شهریور ۱۵, ۱۳۹۷
آموزش آرایش گلبهی
آرایش گلبهی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۷

انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت

انتخاب مدل مو

انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت

انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت

   فرم و مدل موها در چهره شما بسیار تأثیر گذار است؛ وقتی بدانید که صورتتان چه شکلی است راحت تر می توانید فرم ایده آل مو را برای خود پیدا کنید. صورت های گرد و کشیده و لاغر مدل های موی متفاوتی با کسانی دارند که صورتی مربعی شکل دارند. 
چه فرم صورتی وچه مدل مویی؟
   موهای شما و فرمی که برای آن در نظر می گیرید موجب می شود زیبایی شما چند برابر شود اما اگر در مدل مو اشتباه کنید نه تنها زیبایی خود را تحت الشعاع قرار داده اید، بلکه ممکن است به نظر خود شما و حتی دیگران صورت شما خیلی نا متقارن به نظر برسد.در ادامه با توجه به فرم صورت های مختلف مدل موهای مناسبی را به شما پیشنهاد می دهیم. 
صورت های لاغر و کوچک
   اگر صورت کوچک و لاغر دارید بهترین انتخاب برای شما این است تا کاری کنید که صورت خود را پر تر و شلوغ تر نشان دهید. یکی از ترفندهایی که آرایشگران ماهر در آرایشگاه  برای این نوع صورت استفاده می کنند، فر کردن مو و استفاده از تارهای مو روی گونه و بغل صورت است. با این کار حجم صورت بیشتر به نظر رسیده و طرف مقابل شما احساس می کند صورت شما پر تر شده است. اگر دوست دارید موهای خود را به ساده تر شیوه فر کنید و صورت خود را پر تر نشان دهید کافی است شب موقع خوابیدن موهای خود را چند گیس بافته و صبح باز کنید. با این کار نه حرارت اضافی به موهای می رسد و نه وقت زیادی را صرف کرده اید. البته برای این مدل صورت توصیه می کنیم همیشه از موهای هایلایت شده استفاده کنید تا اجزای صورت خیلی بهتر به نظر برسند و برعکس اگه صورت شما خیلی درشت با اجزای بزرگ است، توصیه می کنیم خیلی سمت رنگ های روشن و هایلایت های زیاد نروید و به رنگ های ساده بسنده کنید تا اجزای صورت شما خیلی به چشم نیاید.
صورت های گرد
   شما می توانید موهای خود را هر مدلی که دوست دارید درست کنید اما بهترین و ایده آل ترین مدل این هست که شما کمی به صورت خود حالت کشیدگی دهید چون صورت های کشیده معمولا طبق نظر کارشناس ها جزء ایده آل ترین صورت ها به حساب می ایند. کسانی که صورت های گرد دارند معمولا پیشانی های خیلی بلند ندارند پس فراموش نکنید هیچوقت موهای خود را چتری کوتاه نکنید چون صورت شما گرد تر از چیزی که است به نظر می رسد. بهترین کار این است که موهای خود را بالا ببندید.
صورت های کشیده 
   افرادی که که این مدل صورت را دارند هم می توانند مثل افرادی که صورت گرد دارند هر مدلی به موهای خود بدهند. اما بهترین ترفند برای صورت های کشیده با پیشانی بلند این است که موهای خود را یا چتری کنند یا با فرق کج و وسط سعی کنند بلندی پیشانی را متعادل سازند. 
صورت های لوزی شکل 
   افرادی که صورت های لوزی شکل دارند معمولا چانه های بسیار کوچک و تیز دارند. برای این افراد استفاده از مدل موهایی که خیلی ترتیب و تقارن ندارند مناسب است. مثلا موهایی که از فرق باز شود اما مقداری از آن روی پیشانی ریخته شود و قسمتی هم روی اطراف صورت قرار گیرد.
صورت های مربعی 
   اگر شما این مدل صورت را دارید نباید از مدل موی چتری استفاده کنید. این کار موجب می شود پیشانی شما از چیزی که است پهن تر و کوتاه تر به نظر برسد و خیلی خوب به نظر نیایید.
انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورتReviewed by سه رخ on Sep 7Rating: 2.5انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورتخانم ها و حتی آقایان باید با توجه به نوع و فرم صورت خود مدل مو انتخاب کنند تا نواقص چهره برطرف شده و زیبایی و جذابیت آن ها دوچندان شود. در این مقاله انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت را به شما آموزش می دهیم.

خانم ها و حتی آقایان باید با توجه به نوع و فرم صورت خود مدل مو انتخاب کنند تا نواقص چهره برطرف شده و زیبایی و جذابیت آن ها دوچندان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *