جوانسازی پوست
جوانسازی پوست صورت و گردن
فروردین ۹, ۱۳۹۸
لوازم آرایشی کارداشیان
لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)
فروردین ۱۰, ۱۳۹۸

آموزش خودآرایی برای مبتدی ها

آموزش خودآرایی

آموزش خودآرایی برای مبتدی ها

آموزش خودآرایی برای مبتدی ها

   آرایش کردن، به معنی تقویت نقاط قوت چهره و برطرف کردن و پوشاندن عیب های آن است که هر کسی باید در آن مهارت پیدا کند. هیچ کسی مثل خود شما نمی تواند آرایشی بی عیب و نقص بر روی صورت پیاده سازی کند. در واقع هر خانمی آرایشگر حرفه ای چهره خود است زیرا شما بهتر از هر کسی عیب و ایراد چهره خود را می شناسید و می دانید که چگونه باید آن را پوشش دهید. البته خودآرایی یک هنر است که هر خانمی باید از آن برخوردار باشد. اگر در زمینه خودآرایی مبتدی هستید این مطلب را مطاذلعه کنید زیرا در ادامه نکاتی را برای خود آرایی افراد مبتدی آموزش می دهیم.
- نوک مداد چشم
   اگر خط چشم کشیدن برای شما کار سختی است و معمولا نمی توانید یه خط چشم زیبا و صاف بکشید، مطمئن باشید که با یک مداد که نوکش تیز و شارپ است، کار خیلی سخت تر هم خواهد شد، اصلا شاید دلیل اینکه نمی توانید خط چشم زیبا و مناسبی بکشید، همین باشد، به این معنی که باید دست ها کاملا بدون لرزش باشند و بتوانند یک خط صاف بکشند که کج و کوله هم نشود. بهتر است از یک مداد که نوک تیزی ندارد استفاده کنید یا از مدادهایی که حالت سرمه مانند دارند، کمک بگیرید.
- رژگونه باید خیلی دقیق زده شود!
   بسیاری از ما فکر می کنیم که رژگونه، یعنی رنگ زدن به لپ ها! اما این گونه نیست. رژگونه یعنی اضافه کردن رنگ + کانتور کردن و برجسته کردن گونه ها برای زیباتر شدن فرم و حالت چهره. محل دقیق رژگونه در هر فرم و مدل چهره ای می تواند کمی متفاوت باشد اما اگر بخواهیم یک قانون کلی برای همه بگوییم این است:
1. با انگشت استخوان گونه را پیدا کنید. زیر این استخوان یعنی جایی که مرکز صورت است و خالی به نظر می رسد، جای کانتور زدن (کرم کانتور که تیره تر از پوسته) است.
2. کمی بالاتر از این قسمت، یعنی روی استخوان گونه، محل رژگونه است که باید تا نزدیکی گوش زده شود و از سمت دیگر هم نباید زیاد به بینی نزدیک شود و شکل اریب و را به بالا به سمت گوش زده شود.
3. بالاتر از رژگونه هم محل هایلایتر است که کمی صورت را شاینی و براق نماید.
- ریمل مژه
   یکی دیگر از مواردی که باید بدانید، این است که ریمل مژه باید به خوبی روی مژه ها زده شود تا حالت چسبنده پیدا نکند و گلوله های سیاه ریمل، روی مژه ها ایجاد نشود. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که بعد از ریمل زدن، با شانه مخصوص مژه که اکثر ریمل ها دارند یا در کیت های آرایشی و براش ها وجود دارد، مژه ها را شونه بزنید تا کاملا از هم جدا شوند و اضافی ریمل ها از آن گرفته شود. نکته دیگر این است که اگر ریمل ضدآب استفاده می کنید، می دانید که پاک کردن آن از مژه بسیار سخت تر از ریمل معمولی است. ترفندی که موجب شود مژه ها کمتر هنگام پاک کردن ریمل، آسیب ببینند، این است که ابتدا یک لایه ریمل معمولی بزنید و بعد از خشک شدن، یک لایه ریمل ضدآب بزنید. اینگونه مژه ها خیلی ضخیم و پرپشت هم خواهند شد.
- رژلب را جذاب تر بزنید.
   اگر مبتدی هستید و نمی توانید آرایش چشم خیره کننده داشته باشید، هیچ اشکالی ندارد، چون شما می توانید در آرایش لب ها، این نقص را جبران کنید. برای حضور در مهمانی ها و مجالسی که به آرایش سنگین نیاز دارند، سعی کنید از رژلب آمبره یا سایه روشن استفاده کنید. به این صورت که دور تا دور لب، رنگ تیره تری داشته باشد و قسمت مرکزی لب ها، روشن تر باشند. برای همین، نیاز دارید که بعد از آماده و زیرسازی برای آرایش لب، خط لب (تیره تر از رنگ رژلب) بکشید و سپس یک رنگ رژلب تیره به دور تا دور لب ها بزنید و سپس، قسمت مرکزی را یه رنگ روشن تر از همان بیس رنگی بزنید و با براش رژلب، مرز بین دو رنگ را کاملا محو کنید.
نکته: برای اینکه رژلب، همیشه جلوه زیباتر و جذاب تری پیدا کند، روی رژلب، یک لایه برق لب بزنید تا درخشش و براقیت پیدا کند.

آموزش خودآرایی برای مبتدی هاReviewed by آرایشگاه on Mar 29Rating: 3.0آموزش خودآرایی برای مبتدی هاخودآرایی آرایش چهره توسط خود فرد است که نواقص و ایرادات چهره به صورت کامل پوشش داده می شود و باید به صورت حرفه ای آموزش ببینید. در این مقاله خودآرایی برای مبتدی ها را به شما آموزش می دهیم.

خودآرایی آرایش چهره توسط خود فرد است که نواقص و ایرادات چهره به صورت کامل پوشش داده می شود و باید به صورت حرفه ای آموزش ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *