آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی برای مبتدی ها
فروردین ۹, ۱۳۹۸
محصولات نیوا
برند آرایشی نیوآ
فروردین ۱۰, ۱۳۹۸

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)

لوازم آرایشی کارداشیان

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)

   کیم کارداشیان یا کیمبرلی(کیم) کارداشیان وست (Kimberly Noel Kardashian West) متولد 21 اکتبر 1980در لس آنجلس است و بعنوان یک بازیگر، مدل و یک تاجر شناخته شده است. البته کیم کارداشیان (Kim Kardashian) به خاطر سبک خاصی که در مد دارد و همچنین اندامش که دارای یک استاندارد متفاوت است، به شهرت جهانی دست یافته است. یکی از کارهای تجاری او و خواهرانش کلویی وکورتنی کارداشیان، تولید لوازم آرایش با برند KKWBEAUTY، است؛ البته کیم کارداشیان بجز استفاده از برند خود، از برندهای معتبر دیگری مانند لورآل، تام فورد و ... نیز استفاده می کند. در ادامه مطلب لوازم آرایشی که توسط کیم کارداشیان استفاده می شود را به شما معرفی می کنیم:
1. کایلی کارداشیان:Marc Jacobs Beauty Dew Drops in Fantasy
   برندی که کایلی کارداشیان برای زیبایی و پوشاندن ناهمواری های صورت، از آن استفاده می کند، کرم پودر برند مارک جاکوبز است. کایلی برای اینکه عشق خود را به این کرم پودر نشان دهد، در کانال یوتیوب Vogue، آن را به اشتراک گذاشت و گفت:”کرم پودر مارک جاکوبز یکی از لوازم آرایشی است که من خیلی آن را دوست دارم.” او در این ویدئو، از کرم پایه این برند هم یادی کرده است و گفته که این دو در کنار هم، فوق العاده هستند.

کرم پودر مارک جاکوبز
2. کورتنی کارداشیان:Charlotte Tilbury Filmstar Bronze and Glow
   برند شارلت از دومین برندهایی است که خانواده کیم کارداشیان به آن توجه دارند و در واقع از کانتور برنزه و هایلاتر آن نیز کورتنی کارداشیان نیز استفاده می کند. کورتنی کارداشیان، برای اینکه براق و برنزه در مصاحبه با ماری کلر نشان داده شود، از این کانتور نیز استفاده کرده بود. این کانتور دارای 2 سایه متفاوت برای چهره هایی که می خواهند روشن یا برنزه شوند، تولید شده است.

کانتور شارلت3. کلوئی کارداشیان:Giorgio Armani Face Fabric Foundation
   یکی دیگر از کرم پودرهایی که مورد توجه خانواده Kim Kardashian و عموما Khloe Kardashian است،استفاده از کرم پودر جورجیو آرمانی است، که به دلیل سبک بودن بر روی پوست صورت، احساس سنگینی و خستگی را از بین می برند و نکته جالب در مورد Khloe این است که در زمانی که جورجیو ارمانی برای محصولات صورت خود یک فستیوال برگزار کرده بود و قیمت ها را به طور حیرت آوری شکانده بود، در حدود 20 جعبه از آن را خریداری کرده است و همچنین در صفحه اینستاگرام خود گفته که: “در تاریخ لوازم آرایش، این محصول جا افتاده بود و کسی به آن توجه نداشته است.”

کرم پودر جورجیو آرمانی4. کیم کارداشیان:Tatcha Luminous Dewy Skin Mist
   کیم کارداشیان هم مانند سایر اعضای خانواده کارداشیان، علاوه بر استفاده از لوازم های آرایشی معتبر، از محصولات پوستی، جهت روشن کردن و آبرسانی نیز استفاده می کند. یکی از علایق او در محصولات پوستی، استفاده از آبرسان و هیدراته کردن پوست Tatcha است و قبل از کانتور کردن، این اسپری آبرسان را به اسفنج یا براش آغشته می کند و سپس کانتور مورد علاقه خود را می زند.

آبرسان تات چا6. کایلی کارداشیان:Anastasia Beverly Hills Brow Wiz
   مداد ابروی آناستازیا یکی دیگراز لوازم آرایشی است که Kylie Kardashian، یکی ازخواهران کارداشیان، به صورت مکرر از آن استفاده می کند و کایلی در ویدئویی که در Vogue منتشر کرده بود، از مداد ابروی آناستازیا نیز استفاده کرده بود.

مداد ابرو آناستازیا

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)Reviewed by آرایشگاه on Mar 30Rating: 3.0لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۱)خانواده کارداشیان علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی که توسط برند خانوادگیشان تولید می شود از محصولات آرایشی برندهای معروف دیگری نیز استفاده می کنند. در این مقاله لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان را به شما معرفی می کنیم.

خانواده کارداشیان علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی که توسط برند خانوادگیشان تولید می شود از محصولات آرایشی برندهای معروف دیگری نیز استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *