مزایای حنا برای موها
فواید حنا برای مو
شهریور ۱, ۱۳۹۷
چگونه فرمژه خودتان را پاک و تمیز کنید:
چگونه فرمژه خود را پاک و تمیز کنید
شهریور ۲, ۱۳۹۷

آموزش درست کردن روغن حنا

آموزش تهیه روغن حنا

آموزش درست کردن روغن حنا

آموزش درست کردن روغن حنا

   روغن حنا یکی از مؤثرترین و بهترین انواع روغن های گیاهی برای ترمیم و تقویت موها می باشد. اگر از این روغن در فصل تابستان استفاده کنید تاثیرات بهتری بر روی رشد و تقویت موهای خود را شاهدی خواهید بود. زیرا در این زمان مقدار تابش نورخورشید بر روی موها نیز بیشتر بوده و تاثیر روغن نیز بیشتر خواهد شد. روغن حنا یک روغن گیاهی و طبیعی بر پایه روغن نارگیل است. در ادامه نحوه درست کردن این روغن را به شما آموزش می دهیم:
- مراحل درست کردن روغن حنا
1. برای درست کردن روغن حنا ابتدا باید برگ های تازه حنا را جمع آوری کرده و برگ ها را به خوبی بشویید.
2. برگ های تازه حنا را با مقدار کمی آب درون مخلوط کن ریخته تا پس از مخلوط شدن با یکدیگر حالت خمیری پیدا کنند.
3. خمیر ایجاد شده از برگ حنا را به شکل گلوله های کوچک در آورده و اجازه دهید زیر نور خورشید خشک شوند.
4. اکنون مقداری از روغن نارگیل را درون ماهیتابه ریخته و اجازه دهید تا گرم شود و سپس از گلوله های خشک شده برگ حنا به روغن نارگیل اضافه کنید. مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و زمانی که صدای جوشیدن از مواد بلند شد شعله گاز را خاموش کنید.
5. اجازه دهید مواد خنک شود و سپس روغن آن را با فشار خارج کرده و درون ظرف مناسبی بریزید.
6. اکنون می توانید از این روغن استفاده کنید.

نحوه استفاده از روغن حنا برای موها

   از روغن حنا می توانید به عنوان یک روغن روزانه، روغن طبیعی برای ماساژ مو و یا یک درمان طبیعی و موثر قبل از شامپو زدن به موها استفاده کنید. اگر می خواهید از این روغن به عنوان درمان استفاده کنید لازم است ابتدا مقداری از این روغن را گرم کنید و سپس با انگشت آن را روی مو و پوست سر خود ماساژ دهید. بعد از اینکه موها را با روغن حنا ماساژ دادید اجازه دهید تا به مدت 30 دقیقه روی موها باقی بماند. سپس آن را با یک شامپوی ملایم شست و شو دهید. بعد از این درمان طبیعی موهایی نرم، شاداب و انعطاف پذیر خواهید داشت. به علاوه ماساژ دادن پوست سر با روغن حنا می تواند احساس آرامش خوبی را برای شما ایجاد کند.

آموزش درست کردن روغن حناReviewed by آرایشگاه on Aug 24Rating: 3.0آموزش درست کردن روغن حنابرای تهیه روغن حنا باید از مواد طبیعی مانند برگ حنا و روغن نارگیل استفاده کنید و با روشی ساده روغن آن ها را بگیرید. در این مقاله نحوه درست کردن و استفاده از روغن حنا را به شما اموزش می دهیم.

برای تهیه روغن حنا باید از مواد طبیعی مانند برگ حنا و روغن نارگیل استفاده کنید و با روشی ساده روغن آن ها را بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *