فرق میکروپیگمنتیشن و فیبروز
تفاوت میکروپیگمنتیشن و فیبروز
خرداد ۱۱, ۱۳۹۸
آموزش آرایش پوست
آموزش پنکک زدن و آرایش حرفه ای پوست
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸

آموزش درست کردن روغن ماساژ

روغن ماساژ

آموزش درست کردن روغن ماساژ

آموزش درست کردن روغن ماساژ

   ماساژ یکی از جدیدترین خدماتی است که جدیدا در آرایشگاه زنانه و آرایشگاه مردانه به مشتریان ارائه می شود. ماساژ روشی برای ریلکس کردن بدن و ایجاد خون رسانی منظم به پوست است. ماساژ توسط کرم ها و روغن های مختلف قابل انجام است. در بسیاری از ارایشگاه ها و کلینیک های زیبایی از روغن های طبیعی برای ماساژ استفاده می شود. البته کر هایی تحت عنوان کرم ماساژ در بازار نیز وجود دارد اما بهترین ان ها استفاده از روغن های طبیعی و خانگی است.
   شما به راحتی می توانید در منزل روغن ماساژ مناسب برای خود تهیه کنید و در جلسات ماساژ از آن ها استفاده کنید. روغن ماساژ روغنی چرب نیست بلکه روغنی است که قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارد و موجب نرم شدن پوست خواهد شد. افرادی که پوست خشکی دارند می توانند بعد از حمام از روغن ماساژ استفاده کنند تا کاملاً جذب پوست شود و عطر و بوی آن تا حمام بعدی بر روی پوست باقی بماند. در ادامه نحوه تهیه روغن ماساژ خانگی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.
مواد لازم برای تهیه روغن ماساژ
- روغن نارگیل
- روغن بادام شیرین
- روغن جوجوبا
- اسانس روغنی یلانگ یلانگ
- اسانس روغنی استخدوس
- اسانس روغنی نعناع فلفلی
- اسانس روغنی وانیل
- اسانس روغنی نارنگی
- بطری شیشه ای برای نگه داری
 مراحل تهیه روغن ماساژ
   برای تهیه این روغن ماساژ ابتدا یک بطری شیشه ای حدود 80 میلی لیتری را انتخاب کرده، 1 فنجان روغن نارگیل را با نصف فنجان روغن بادام شیرین و یک چهارم فنجان روغن جوجوبا ترکیب کنید. سپس اسانس های روغنی را به آن اضافه نمایید: 10 قطره یلانگ یلانگ، 10 قطره استخدوس، 5 قطره نعناع فلفلی، 5 قطره وانیل و 5 قطره نارنگی. درب  بطری را کاملا محکم کنید و آنقدر تکان دهید تا باهم ترکیب شوند. در نهایت روغن ماساژ شما آماده است.
خواص اسانس های روغنی
اسانس روغنی یلانگ یلانگ: ضد افسردگی، ضد التهاب پوست (درماتیت سبوره ای)، ضدعفونی کننده، ضد التهاب، رایحه ی فریبنده و جذاب، کاهنده فشار خون، آرامبخش، قابلیت ترکیب شدن بالا.
اسانس روغنی وانیل: آنتی اکسیدان، فریبنده و جذاب، ضد سرطان، تب بر، ضد افسردگی، آرامشبخش، خواب آور.
اسانس روغنی استخدوس: ضد میکروب، ضد التهاب، آرامشبخش، درمانگر سریع زخم ها، تاثیرات محافظتی از اعصاب، ضد استرس و ارامشبخش، کمک به تنفس بهتر، کمک به خواب راحت، درمان آکنه، درمان درد، جلوگیری از سرطان، بهبود گردش خون و درمان اگزما.
اسانس روغنی نعناع فلفلی: کاهش دردهای مفصلی و ماهیچه ای، درمان سینوس ها، درمان پرخوری، بالا بردن انرژی، جلوگیری از آلرژی، درمان بیش فعالی (ADHD)، ضد خارش، کاهنده تب، درمان جوش، درمان سردرد.
اسانس روغنی نارنگی: جلوگیری از عفونت، از بین برنده جای زخم، درمان التهابات، از بین بردن اسپاسم، تونیک خیلی خوب.

آموزش درست کردن روغن ماساژReviewed by آرایشگاه on Jun 1Rating: 3.0آموزش درست کردن روغن ماساژروغن ماساژ روغنی مناسب جهت مرطوب کردن و ریلکس نمودن بدن است که به هیچ وجه موجب چرب شدن پوست نخواهد شد. در این مقاله نحوه تهیه روغن ماساژ در خانه را آموزش می دهیم.

روغن ماساژ روغنی مناسب جهت مرطوب کردن و ریلکس نمودن بدن است که به هیچ وجه موجب چرب شدن پوست نخواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *