ماسک شیر خام
فواید شیر خام برای پوست صورت
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروک
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸

آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حنا

رنگ ابرو با حنا و قهوه

آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حنا

آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حنا

   ابروها، تار موهای بسیار ظریف و حساسی دارند و خیلی زودتر از تار موی سر، دچار آسیب و تخریب خواهند شد و اصلا مانند موهای سر نیستند  که بخواید بارها و بارها آن ها را دکلره کنید و رنگ بزنید، چون ممکن است خیلی سریع تر از چیزی که فکر کنید، دچار ریزش و کم پشتی ابرو شود و یا اینکه رنگ ابروها کمرنگ و سفید شود. البته امروزه توسط کمپانی های مختلف رنگ های مختلفی مناسب برای رنگ ابرو تولید شده اند که دارای میزان آمونیاک کمتری هستند.
   اما همیشه توصیه ما استفاده از محصولات طبیعی وارگانیک است. در بین مواد طبیعی قهوه و حنا جز بهترین مواد طبیعی برای رنگ کردن ابروها و حتی موها است. زیرا این دو ماده علاوه بر تغییر رنگ ابروها موجب تقویت و پرپشتی آن ها خواهند شد. در ادامه نحوه استفاده از این دو ماده برای رنگ کردن ابروها را به شما آموزش می دهیم. 
مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها با قهوه
- پودر حنا: یک قاشق غذاخوری
- پودر قهوه سیاه: یک قاشق غذاخوری
- آب: یک لیوان بزرگ
طرز تهیه رنگ طبیعی ابرو با قهوه و حنا
   اول پودر قهوه را در آب جوشانده و سپس، پودر حنا را به آن اضافه کنید و برای چند دقیقه، با قاشق هم بزنید تا کاملا مخلوط شده و رنگ بندازند. زیر شعله را خاموش کرده و مخلوط را در کناری قرار دهید تا کاملا سرد شود. وقتی که مخلوط کاملا خنک شد، مقداری از آن را با یه گوش پاکن به ابروها بزنید و اجازه دهید که خشک شود و سپس با آب سرد، شسته و خشک کنید. این ترکیب برای رنگ کردن ابروها بسیار عالی است و رنگ ابروها را کاملا تیره می کند و اگر می خواهید که رنگ ابروها روشن تر شود، بهتر است از قهوه بدون حنا استفاده کنید.
نکته:
1. این رنگ طبیعی به دلیل وجود حنا، یک رنگ دائمی محسوب می شود و تا زمانی که ابروها رشد نکنند و کوتاه نشوند، همچنان تیره و بولد باقی خواهند ماند و ماندگاری بسیار خوبی دارد.
2. حنا موجب تقویت و استحکام مو شده و از ریزش ابروها جلوگیری می کند.
3. یک روش ساده و بدون زحمتی که برای رنگ کردن ابروها وجود دارد، استفاده تفاله ابرو به عنوان رنگ طبیعی است. این روش با اینکه ممکن است کمی به کندی کار شما را پیش ببرد و خیلی دیرتر از چیزی که فکر می کنید باعث رنگ گرفتن ابروهای شما نشود، اما رنگ قهوه ای بسیار خوشرنگ و جذابی به ابروها می دهد که کاملا بدون عوارض است.
تنها کافی است که هر بار که قهوه درست می کنید، تفاله اون را نگه داشته و با یه گوش پاکن، کمی از تفاله قهوه را به ابروها بمالید و اجازه دهید چند دقیقه باقی بماند و سپس با آب سرد شسته یا با یک دستمال خیس، ابروها را پاک کنید. اگر قهوه خور هستید، با این روش، می توانید ابروها را کاملا به روش طبیعی رنگ کنید.
4. نکته دیگر اینکه، هر چه بیشتر رنگ کردن ابرو با قهوه رو تکرار کنید، رنگ ابرو قهوه ای تر و خوشرنگ تر شده و با تکرار می توانید به رنگ دلخواه خود برسید.

آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حناReviewed by آرایشگاه on Apr 26Rating: 2.5آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حناقهوه و حنا دو ماده کاملا طبیعی و مغذی برای رنگ کردن ابروها هستند که علاوه بر تغییر رنگ ابروها موجب تقویت ریشه موهای نازک ابرو شده و آن ها را پرپشت می کند. در این مقاله نحوه رنگ کردن ابرو با قهوه و حنا را به شما آموزش می دهیم.

قهوه و حنا دو ماده کاملا طبیعی و مغذی برای رنگ کردن ابروها هستند که علاوه بر تغییر رنگ ابروها موجب تقویت ریشه موهای نازک ابرو شده و آن ها را پرپشت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *