رنگ ابرو با حنا و قهوه
آموزش رنگ کردن ابرو با قهوه و حنا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸
آموزش استفاده از مداد ابرو
آموزش پر کردن و کشیدن ابرو با مداد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۸

جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروک

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروک

جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروک

   پوست مهمترین قسمت بدن است که لباس اول بدن می باشد. خانم ها معمولا از سنین میانسالی به بعد دغدغه چین و چروک های ظاهر شده بر روی پوست خود را دارند. چین و چروک هایی که با پیدایش خود می توانند تأثیر زیادی در میزان سن و سال و حتی زیبایی فرد داشته باشند. این حقیقت که تمامی خانم ها نسبت به سن خود حساسیت خاصی دارند و تمایل دارند همیشه جوان تر و زیباتر از سن واقعی خود به نظر برسند غیر قابل انکار است.
   بر اساس همین حقیقت بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتند محصولات و کرم ها و ماسک های ضد چروک و جوان کننده تولید کنند. حتما شما هم با انواع تبلیغات محصولات جوانسازی پوست مواجه شده اید و حتی در آرایشگاه محل زندگی خود روش های جوانسازی پوست را از نزدیک دیده اید. تمامی این روش ها و محصولات به شما کمک می کنند تا شادابی و جوانی پوست خود را بازیابید. اما در کنار استفاده از این محصولات و روش ها مراقبت از پوست نکته بسیار مهمی می باشد که باید به آن دقت کنید و روندی روزانه برای آن در نظر بگیرید. 
در کنار تمامی روش ها و محصولات شیمیایی جوانسازی پوست محصولاتی خانگی و کاملاً ارگانیک و طبیی وجود دارد که می تواند علاوه بر جوانسازی و رفع چین و چروک به تقویت پوست شما نیز کمک کند. در این مطلب قصد دارید نحوه جوانسازی پوست با استفاده از ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروک خانگی را به شما عزیزان آموزش دهیم. شما می توانید این ماسک را به راحتی در منزل تهیه و استفاده کنید. 
مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک مرطوب کننده و ضدپیری 
- یک قاشق غذاخوری پودر کاکائوی خالص و ناب
- یک قاشق غذاخوری خامه ترش
- یک قاشق غذاخوری عسل
- یک عدد سفیده تخم مرغ
روش تهیه و استفاده ماسک
تمام مواد گفته شده در بالا را با هم کاملا مخلوط نمایید. بهتر است پودر کاکائو را در مرحله آخر اضافه کنید تا مواد تر، خوب با هم میکس شوند و اما برای استفاده از این ماسک باید:
1. ابتدا صورت خود را به خوبی با یه شوینده ملایم شسته و خشک کنید تا پوست تمیز و آماده ای داشته باشید که در جذب بیشتر کمک کننده است.
2. سپس ماسک را با یه قلمو یا پد پنبه ای به تمام پوست صورت و گردن خود بمالید.
3. اجازه دهید ماسک روی صورت کاملا خشک شود و در این مدت، سعی کنید کاملا ریلکس باشید و صورت را حرکت ندهید.
4. سپس صورت خود را با آب شسته و خشک کنید و در انتها هم کرم مرطوب کننده بزنید.
نکته: ماسک ضدپیری کاکائو را هفته ای 2 تا 3 بار قبل از خواب استفاده کنید.
فواید ماسک ضدپیری و مرطوب کننده کاکائو
این ماسک به دلیل مواد اولیه بسیار مغذی و پرخاصیتی که دارد به یه ماسک چندکاره معروف است و از جمله مهم ترین خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. بسیار مرطوب کننده است که به دلیل داشتن خامه ترش که دارای لاکتیک اسید است، می باشد و می تواند لایه برداری ملایمی هم از پوست انجام دهد.
2. عسل به شدن خاصیت مرطوب کنندگی دارد و موجب  می شود خشکی پوست که از عوامل ایجاد کننده چین و چروک است، از بین برود. ضمن اینکه خاصیت آنتی اکسیدانی عسل، موجب جوانسازی پوست هم خواهد شد.
3. سفیده تخم مرغ هم با دارا بودن پروتئین، موجب سفت و محکم شدن پوست شده و شلی و افتادگی آن را کاهش خواهد داد.
4. و اما کاکائو که منبع آنتی اکسیدانی بسیار قوی ای است و موجب جوانسازی و ترمیم پوست می شود، ضمن اینکه در افزایش رطوبت و شادابی پوست هم بسیار مؤثر است.
نکته مهم: در استفاده از روش های خانگی و طبیعی، باید صبور و پرحوصله باشید. مواد طبیعی، قدرت اثر زمان برتری نسبت به محصولات شیمیایی دارند اما به مراتب ارزان تر و موثرتر هستند. بنابراین با استفاده مداوم، حتما می توانید به نتیجه دلخواه و رضایت بخش برسید.

جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروکReviewed by آرایشگاه on Apr 27Rating: 2.5جوانسازی پوست با ماسک مرطوب کننده و ضد چین و چروکماسک کاکائو یکی از معروف ترین و بهترین انواع ماسک های مرطوب کننده و ضد چین و چروک است که برای جوانسازی و ترمیم پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش خواهیم داد.

ماسک کاکائو یکی از معروف ترین و بهترین انواع ماسک های مرطوب کننده و ضد چین و چروک است که برای جوانسازی و ترمیم پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *