ماسک لیفتینگ صورت
ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسل
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶
آموزش آرایش صورت و موها
آموزش آرایش صورت
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶

آموزش سولار ناخن

سولار ناخن در آرایشگاه

آموزش سولار ناخن

آموزش سولار ناخن

   سولار ناخن همچون سایر انواع کاشت های ناخن به آماده سازی قبلی نیاز داشته و بدون مقادمات قبلی قابل استفاده نیست. آماده سازی قبلی شامل تمیز کردن ناخن و پولیش کشیدن ناخن و سپس مانیکور ناخن است. بعد از انجام این مراحل می توانید یک یا دو لایه آستر بر روی ناخن بزنید.
   برس مخصوص را به مایع اکریلیک آغشته کرده و با پودر سفید مخلوط کنید. سعی کنید با حرکت دایره ای این دو ماده را مخلوط نمایید. از مخلوط این دو یک ژل حاصل می شود. باید در ذهن خود ناخن را به سه قسمت تقسیم نمایید: لبه بیرونی ناخن – خط رویش ناخن – ناخن
   لبه بیرونی قسمتی از ناخن است که بلند شده و از سر انگشت بیرون می زند. بخش صورتی روی انگشت همان قسمت اصلی ناخن است. محل اتصال بخش صورتی و لبه ناخن را خط رویش ناخن می گویند. باید روی این سه قسمت به صورت جدا اکریلیک قرار داده و باهم ترکیب کنید. بعد از خشک شدن اولین لایه اکریلیک، دومین لایه صورتی را نیز باید به همین صورت بزنید. توجه داشته باشید لایه دوم را فقط باید بر روی خود ناخن زده و لبه ناخن خالی بماند.

برای انجام سولار ناخن به آرایشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

آموزش سولار ناخنReviewed by سه رخ on Aug 8Rating: 3.5آموزش سولار ناخنسولار ناخن که از زیرمجموعه های کاشت ناخن است دارای فرآیندی منحصر به فرد برای انجام آن بر روی ناخن است که باید در آرایشگاه انجام دهید. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه ناخن های خود را سولار کنید.

1 دیدگاه

  1. مریم گفت:

    چقدر خوب توضیح دادین میشه اینو توی خونه هم انجام داد؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *