آموزش نکات مهم در استفاده از ماسک حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶
سولار ناخن در آرایشگاه
آموزش سولار ناخن
مرداد ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسل

ماسک لیفتینگ صورت

ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسل

ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسل

   تخم مرغ یکی از مغذی ترین مواد غذایی برای پوست می باشد. سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین و ویتامین B است که موجب سفت شدن و کشیدگی پوست شده و به عنوان یک لیفتینگ طبیعی پوست عمل می کند. لیمو نیز به دلیل خاصیت روشن کنندگی برای پوست بسیار مؤثر می باشد. عسل نیز جزء آبرسان های قوی پوست می باشد که رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کرده و پوست را شاداب و شفاف می کند.

مواد لازم:
یک عدد سفیده تخم مرغ
یک عدد لیمو
یک قاشق مرباخوری عسل

   مواد را در یک ظرف ریخته و با همزن دستی ان ها را باهم ترکیب کرده و تا به مرحله کف کردن برسد. وقتی مواد کف کرد با نوک انگشتان یا قلم موی نرم، این مواد را بر روی پوست صورت و گردن خود بمالید. استفاده از این ماسک در اطراف چشم ها و لب ها و بر روی نواحی جراحت یا بریدگی و جوش های سربازممنوع است. زیرا پوست این نواحی نسبت به سایر قسمت های بدن حساس تر است. بعد از مدت زمان بیست دقیقه، زمانی که ماسک بر روی پوست خشک شده و دچار حس سوزن سوزن شدن پوست شدید صورت خود را آبکشی کنید.
   این حس سوزن سوزن شدن پوست بدلیل ایجاد حالت کشیدگی پوست ایجاد می شود. بعد از استفاده از این ماسک به توصیه آرایشگران در آرایشگاه از یک نرم کننده یا مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده نمایید.

ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسلReviewed by آرایشگاه on Aug 8Rating: 5.0ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسلتخم مرغ بدلیل پروتئین ها و ویتامین های موجود در ساختار خود یکی از طبیعی ترین مواد لیفتینگ صورت بحساب می آید. در این مقاله طرز تهیه ماسک لیفتینگ صورت با تخم مرغ و عسل را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. نسیم گفت:

    سایتتون حرف نداره چرا چون من این ماسک رو از اینجا دستورالعملشو ورداشتم به دکتر پوستم نشون دادم که اصلا اینایی که این سایتا میذارن درسته و کاملا تأیید کردن و گفتن بهترین روش درمان همیناست ممنونم از سایت عالیتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *