مراقبت مو
خشک کردن و برس کشیدن مو
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷
اسکراب عسل و جو دو سر
لایه بردار پوست با عسل و جو دوسر
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷

آموزش پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت

آموزش پاکسازی پوست صورت

آموزش پاکسازی پوست صورت

   شما هر نوع پوستی که داریم اعم از خشک، چرب، معمولی، پر مو و یا دارای جوش و غیره باید نحوه پاکسازی و شستشوی صورت خود را به خوبی بدانید. زیرا شستن صورت یکی از مهم ترین قسمت های مراقبت پوست است که باید به صورت روزانه انجام شود تا پوست همیشه شاداب و جوان بماند. برای پاکسازی پوست انواع محصولات شوینده در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه کرده و به راحتی از آن ها استفاده کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم نحوه صحیح پاکسازی پوست را به شما آموزش دهیم. 
مرحله اول:
   تهیه برخی از محصولات مربوط به پوست مانند: تونر، لوسیون پاک کننده، مرطوب کننده، لایه بردار (اختیاری) و برخی از محصولات اسکراب صورت.
مرحله دوم:
   هر صبح و ضب صورت خود را با آب ولرم شسته و لوسیون پاک کننده را بر روی یک توپ از پنبه زده  و به صورت خود بمالید و بعد از حدود 30 تا 60 ثانیه، آن را با آب ولرم شستشو دهید.
مرحله سوم:
   سپس صورت خود را با اسکراب پوست لاهی برداری کنید، به ویژه مناطقی از پوست که دارای لکه و جوش می باشد. 
مرحله چهارم: 
   پس از آن، تونر خود را بر روی یک توپ پنبه ریخته و به صورت دایره ای بر روی پوست خود مالش دهید، درست مانند مرحله پاک کننده، اما در این مرحله پوست را نمی شویید. 
مرحله پنجم: 
   در این مرحله در حالی که چهره هنوز از تونر مرطوب است، به آرامی مقداری مرطوب کننده را به پوست خود بمالید.
مرحله ششم:
   این مراحل را هر صبح و هر شب انجام دهید تا در طول مدت پوست شما شاداب جوان و بی نقص بماند. 

آموزش پاکسازی پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Feb 11Rating: 3.0آموزش پاکسازی پوست صورتپاکسازی پوست را باید با استفاده از محصولات مخصوص پاکسازی پوست در چند مرحله به صورت منظم انجام دهید تا پوستی شاداب و جوان و زیبا داشته باشید. در این مقاله نحوه پاکسازی پوست صورت را به شما آموزش می دهیم.

پاکسازی پوست را باید با استفاده از محصولات مخصوص پاکسازی پوست در چند مرحله به صورت منظم انجام دهید تا پوستی شاداب و جوان و زیبا داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *