پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷
اسکراب روغن نارگیل و بادام
لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادام
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷

لایه بردار پوست با عسل و جو دوسر

اسکراب عسل و جو دو سر

لایه بردار پوست با عسل و جو دوسر

لایه بردار پوست با عسل و جو دوسر

   بسیاری از خانم ها برای جوانسازی و صاف کردن پوست صورت خود باید به صورت مرتب پوست خود را لایه برداری کنند. لایه برداری موجب جوانسازی و رفع چین وچروک پوست شده و منافذ باز پوست را از آلودگی ها و مواد آرایشی تخلیه کردن و این منافذ را کوچکتر می کند. برای لایه برداری پوست صورت محصولات مختلفی در بازار وجود دارد اما توصیه ما استفاده از انواع لایه بردارها و اسکراب های خانگی است. شما در منزل می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس انواع اسکراب های خانگی را تهیه کنید. در این مقاله لایه برداری پوست صورت به کمک روغن زیتون و قهوه را به شما آموزش می دهیم.
   برای تهیه این اسکراب خانگی باید یک قاشق غذا خوری عسل را با یک قاشق چای خوری جو دوسر مخلوط کنید. عسل دارای خاصیت ضد باکتریایی است و در صورت داشتن آکنه بر روی پوست آن را پاکسازی و ضدعفونی می کند. جو دو سر را می توان در مخلوط کن ریخته و از پودر ان استفاده کنید. این اسکراب بوی بسیار خوبی دارد و شما می توانید آن را نیز بخورید. برای بیشتر کردن خواص این اسکراب می توانید چند قطره از روغن های ضروری نیز به آن اضافه نمایید. اگر مواد اسکراب چسبناک شد یک یا دو قطره شیر به آن اضافه کنید تا ترکیب را رقیق کرده و موجب مرطوب شدن پوست نیز شود. 
   برای استفاده از این اسکراب خانگی ابتدا پوست صورت خود را شسته و اطمینان حاصل کنید که مواد آرایشی و آلودگی های روی آن تمیز شده است. سپس پوست خود را تا حدی که مرطوب بماند خشک کنید تا پوست آماده استفاده از اسکراب باشد. با استفاده از انگشتان دست خود این اسکراب خانگی را با حرکات دورانی روی پوست ماساژ دهید تا کل پوست به مواد اسکراب آغشته شود. اجازه دهید این اسکراب به مدت 10 دقیقه بر روی پوست باقی بماند زیرا عسل موجود در این اسکراب پوست را روشن و مرطوب می کند. 
   با استفاده از آب ولرم بعد از ده دقیقه صورت خود را کاملاً بشویید به گونه ای که هیچ ردی از مواد بر روی پوست باقی نماند. سپس صورت خود را با حوله خشک کنید. در نهایت از کرم مرطوب کننده برای پوست استفاده کنید تا خواص اسکراب به خوبی در پوست نفوذ کرده و تأثیر گذار باشند. 

لایه بردار پوست با عسل و جو دوسرReviewed by آرایشگاه on Feb 11Rating: 3.0لایه بردار پوست با عسل و جو دوسربرای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از عسل و جود دوسر استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود. در این مقاله نحوه تهیه لایه بردار پوست با عسل و جود دوسر را به شما آموزش می دهیم.

برای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از عسل و جود دوسر استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *