اسکراب عسل و جو دو سر
لایه بردار پوست با عسل و جو دوسر
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷
لاک ناخن
نکات بهداشتی استفاده از لاک
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷

لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادام

اسکراب روغن نارگیل و بادام

لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادام

لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادام

   بسیاری از خانم ها برای جوانسازی و صاف کردن پوست صورت خود باید به صورت مرتب پوست خود را لایه برداری کنند. لایه برداری موجب جوانسازی و رفع چین وچروک پوست شده و منافذ باز پوست را از آلودگی ها و مواد آرایشی تخلیه کردن و این منافذ را کوچکتر می کند. برای لایه برداری پوست صورت محصولات مختلفی در بازار وجود دارد اما توصیه ما استفاده از انواع لایه بردارها و اسکراب های خانگی است. شما در منزل می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس انواع اسکراب های خانگی را تهیه کنید. در این مقاله لایه برداری پوست صورت به کمک روغن زیتون و قهوه را به شما آموزش می دهیم.
   برای تهیه این اسکراب خانگی باید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با یک قاشق چای خوری بادام مخلوط کنید. با استفاده از این ترکیب لایه های مرده پوست شما از بین رفته و پوست شاداب و صاف می شود. روغن نارگیل در دمای اتاقا حالت جامد دارد بنابراین برای استفاده باید مقداری آن را حرارت دهید تا حالت روغنی و مایع پیدا کند. برای استفاده ا روغن بادام باید آن را در میکسر خورد کنید تا به صورت دانه های شکر تبدیل شود. برای استفاده از این اسکراب خانگی ابتدا پوست صورت خود را شسته و اطمینان حاصل کنید که مواد آرایشی و آلودگی های روی آن تمیز شده است. سپس پوست خود را تا حدی که مرطوب بماند خشک کنید تا پوست آماده استفاده از اسکراب باشد.
   با استفاده از انگشتان دست خود این اسکراب خانگی را با حرکات دورانی روی پوست ماساژ دهید به ویژه مناطقی از پوست که خشک و چین و چروک بیشتری دارند. بادام زمینی موجب لایه برداری از سطح پوست می شود و نیازی نیست فشار چندانی به پوست وارد شود. بعد از چند دقیقه با استفاده از لیف حمام و با آب ولرم به آرامی اسکراب را از روی پوست شسته و پاک کنید. 
   بعد از شستشوی صورت اگر لازم بود از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. یکی از مزایای این اسکراب این است که به دلیل داشتن روغن نارگیل پوست خشک نمی شود. اما اگر مقداری خشکی حس کردید مقداری روغن نارگیل به پوست خود بزنید. 

لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادامReviewed by آرایشگاه on Feb 12Rating: 2.5لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادامبرای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از روغن نارگیل و بادام استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود. در این مقاله نحوه تهیه لایه بردار پوست با روغن نارگیل و بادام را به شما آموزش می دهیم.

برای لایه برداری پوست صورت در منزل و یا آرایشگاه می توانید از روغن نارگیل و بادام استفاده کنید تا چین و چروک ها از بین رفته و پوست شما شاداب و جوان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *