ماسک اسکراب پاییزی
اسکراب پاییزی شکر وانیلی
آبان ۱۷, ۱۳۹۶
موچین ابرو
بهترین موچین‌ برای ابرو
آبان ۱۸, ۱۳۹۶

آموزش کشیدن خط لب

خط لب

آموزش کشیدن خط لب

آموزش کشیدن خط لب

برای استفاده از خط لب در آرایش لب باید نکاتی را در نظر گرفته و طبق آن پیش بروید. فراموش نکنید اگر رنگ خط لب و یا حالت کشیدن آن مناسب نباشد می تواند آرایش لب های شما را بهم بریزد.
– انتخاب برطبق رنگ لب
همه خانم ها باید توجه کنند انتخاب یک خط لب که با رنگ لب ها  تناسب داشته باشد بسیار مهم است. اگر خط لبی را برای آرایش لب ها انتخاب کنید که با رنگ و سایه لب ها تناسب نداشته باشد، آرایش را خوب جلوه نخواهد داد.
– از لب بالایی شروع کنید
باید یک خط لب مشخص را به صورتی بر روی لب بالایی بکشید که تمام قسمت لب را در بربگیرد. حتماً قبل از استفاده مداد لب آن بتراشید. از گوشه خارجی لب شروع کنید و به سمت مرکز لب بروید. اکثر زنان از وسط لب ها شروع به کشیدن خط لب می کنند، اما در این حالت پوشش لب کامل نخواهد بود.
– لب پایین را بکشید
هنگام کشیدن خط لب به لب پایین باید بسیار مراقب باشید. به آرامی مداد را فشار داده تا خط یک دست و خوبی بر روی لب کشیده شود. توجه کنید خط را نباید به محدوده زیر لب پایین. برخی از زنان برای اینکه لب را بزرگتر جلوه دهند این کار را انجام می دهند اما اصلا ظاهر زیبایی ایجاد نخواهد کرد.
– از روش نقطه ای استفاده کنید
بر روی لبه لب های پایین و بالا نقطه های کوچکی گذاشته و سپس به سادگی نقاط را با خط به هم وصل کنید. با این روش می توانید خط صاف و یکدستی دور لب ها بکشید. اگر فضای بیشتری در لب ها دیدید می توانید با استفاده از خط لب آن فضاها را پر کنید.
– استفاده از اسفنج در آرایش لب
بیشتر اوقات در هنگام کشیدن خط لب ممکن است لکه و رد خط لب روی لب باقی بماند، برای محو کردن آن از یک اسفنج یا دستمال نرم استفاده کنید. به سادگی با دست آزاد خود مقدار اضافه ی خط لب را از روی لب پاک کنید.

آموزش کشیدن خط لبReviewed by سه رخ on Nov 9Rating: 3.0آموزش کشیدن خط لببرای کشیدن خط لب در آرایش لب ها باید نکاتی را رعایت کرد تا رنگ و حالت خط لب ظاهری زیبا و جذاب به لب های شما بدهد. در این مقاله نحوه کشیدن خط لب را به شما آموزش می دهیم.

برای کشیدن خط لب در آرایش لب ها باید نکاتی را رعایت کرد تا رنگ و حالت خط لب ظاهری زیبا و جذاب به لب های شما بدهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *