خط لب
آموزش کشیدن خط لب
آبان ۱۸, ۱۳۹۶
کرم پودر مات
کرم پودر مات کننده
آبان ۱۸, ۱۳۹۶

بهترین موچین‌ برای ابرو

موچین ابرو

بهترین موچین‌ برای ابرو

بهترین موچین‌ برای ابرو

   یکی از مهمترین قسمت های صورت ابروها هستند. ترکیب، اندازه و حالت ابرو، چهارچوب کلی صورت را تشکیل می‌دهد. برای حفظ کمان ابروها، بیشتر آرایشگاه ها بجای اپیلاسیون یا بند زدن، از موچین برای برداشتن ابرو ها استفاده می‌ کنند. اما اینکه از چه موچینی برای برداشتن ابروها استفاده کنید نیز مهم است. در این مقاله سعی داریم بهترین نوع موچین را به خانم ها معرفی کنیم.
   موچین های آرایشی و طبی، شکل‌ ها، اندازه‌ ها و سرهای مختلفی دارند. جهت جلوگیری از عفونت ناشی از زنگ زدگی در هنگام برداشت ابرو در اطراف فولیکول مو، همیشه از فولاد ضد زنگ، بدون نیکل یا آلیاژهای دیگر استفاده نمایید.
    به گفته هیلاری که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، موچین‌ها را باید مانند یک جفت گوشواره در نظر گرفت. همه ما ترجیح می دهیم از فلزی استفاده کنیم که به پوستمان صدمه نزند. اکثر موچین ها حدود ۸ سانت طول داشتخه و طوری طراحی می شوند که بتوان به راحتی و بدون آسیب رساندن به پوست، از آنها استفاده کرد. به توصیه هیلاری بهتر است از موچین‌ هایی که دارای سر نوک تیز یا کج هستند، استفاده کنیم. موچین‌ های کج با زاویه‌ دقیقی موها را بر داشته و استفاده از آنها، بسیار راحت‌ تر از سایر انواع موچین است. موچین هایی که سرشان شیب زیادی دارد، این امکان را می‌دهند که موچین را در مقابل صورت، صاف نگهدارید. بنابراین می‌توانید به راحتی ببینید که دقیقا کدام موها را بر می‌دارید.

بهترین موچین‌ برای ابروReviewed by سه رخ on Nov 9Rating: 3.0بهترین موچین‌ برای ابروموچین ها انواع مختلفی دارند که می توان به کمک آن ها موهای ابرو را برداشته و شکل ابرو را مرتب کنیم. در این مقاله بهترین نوع موچین را به شما معرفی می کنیم.

موچین ها انواع مختلفی دارند که می توان به کمک آن ها موهای ابرو را برداشته و شکل ابرو را مرتب کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *