بهترین برند کانسیلر رنگی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷
معرفی بهترین پودر برنز کننده پوست
بهترین پودر برنز کننده پوست
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷

آموزش گریم عروس اروپایی

گریم و میکاپ اروپایی

آموزش گریم عروس اروپایی

آموزش گریم عروس اروپایی

   آرزوی هر عروسی این است که در روز ازدواجش بهترین استایل و آرایش را داشته باشد! برای اینکه آرایشی جذاب و خاص داشته باشید باید سعی کنید آرایشگری حرفه ای در این زمینه انتخاب کنید تا بتواند زیبایی شما را دو چندان کند. یکی از آرایش های پرطرفدار برای عروس خانم ها آرایش اروپایی است که در ادامه تکنیک های این میکاپ را به شما آموزش می دهیم: 
- خط لب کشیدن.
   دور لب را خط بکشید و داخل آن را نیز با همان خط لب پر کنید. سپس با رژ لب – نه برق لب – داخل آن را پر کرده، یک دستمال کاغذی میان دو لب قرار داده و لب ها را روی آن فشار دهید، بعد لایه دوم را بزنید. همچنین به یاد داشته باشید که از برق لب به میزان خیلی کمی استفاده کنید، چون رنگ لب را زودتر می برد.
- عجله نکنید.
   در حین آماده شدن برای روز عروسی خود، در شینیون و میکاپ عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و با آرامش کامل کار خود را انجام دهید، حداقل باید 1 ساعت برای میکاپ صورت خود وقت بگذارید. همچنین پوست صورت را حتما باید پاکسازی، مرطوب و تمیز کنید تا بتوانید آرایش صورت بی نقصی داشته باشید. فراموش نکنید که لباس دکمه دار بپوشید که هنگام تعویض لباس آرایش صورت و شینیون شما بهم نریزد.
- مراقب چربی صورت باشید.
   اگر فکر می کنید پوست شما چرب است، از یک دستمال مخصوص یا دستمال معمولی به جای آرایش بیشتر، برای زدودن چربی اضافی روی قسمت T شکل صورت خود استفاده کنید. 
- از فونداسیون (فوندات) ضد آب استفاده کنید.
   اگر فونداسیون (کرم پودر) مورد علاقه خود را دارید ولی ضدآب نیست، سعی کنید که پوست را با شیر منیزی ( Milk Of Magnesia ) به کمک یک گلوله پنبه ضدآب کنید. این موضوع به بدن کمک می کند در صورت عرق کردن زیاد و چرب شدن ناگهانی پوست، میکاپ صورت یا بدن در تمام روز ثابت بماند.
- از رژ لب مات – ساتنی استفاده کنید.
   برای اینکه رژلب سالم و در تمام طول روز روی لب ها باقی بماند، از یک رژ لب مات – ساتنی استفاده کنید و قبل از ورود به مجلس روی آن را برق لب بزنید تا در عکس ها بدرخشید. 
- آماده کردن و زیرسازی پوست.
   راز داشتن میکاپی طولانی مدت این است که باید پوست را به خوبی زیرسازی و آماده سازی کنید، در غیر این صورت پوست، توانایی نگه داری میکاپ به مدت طولانی و به صورت عالی را ندارد. وقتی که بعد از عرق کردن خطوطی روی صورت مشخص می شوند، همگی به دلیل نقص آماده سازی پوست است. همیشه به یاد داشته باشید که باید تمیز پوست را بشویید و از یک تونر یا کلینزر استفاده نمایید تا پوست کاملا عاری از سلول های مرده، آلودگی یا باقی مانده آرایش شود. سپس تمام سطح پوست را با مرطوب کننده، بپوشانید. پوستی که به خوبی مرطوب شده باشد به لوازم آرایش کمک می کند که به خوبی روی پوست ترکیب شوند و مدت زمان طولانی تری باقی بمانند. بعد از مرطوب کننده از پرایمر استفاده کنید که ظاهر منافذ، خطوط روزی صورت و چین و چروک را کاهش دهد.
- لایه لایه کردن کلید میکاپ است.
   لایه لایه استفاده کردن لوازم آرایشی کلید میکاپ صورت بی نقص و عالی است. اگر می خواهید از خط چشم استفاده کنید، بهتر است در ابتدا سایه چشم مشکی بزنید، سپس روی آن خط چشم ژلی یا مایع بکشید که مدت زمان بیشتری نیز باقی بماند. برای رژگونه زدن نیز می توانید همین کار را انجام دهید، ابتدا یک رژگونه کرمی بزنید و روی آن را با رژگونه پودری پوشش دهید، با این کار هم به صورت خود زاویه می دهید و هم مدت زمان خیلی بیشتری بر روی پوست باقی می ماند.

آموزش گریم عروس اروپاییReviewed by آرایشگاه on Sep 11Rating: 3.0آموزش گریم عروس اروپاییبرای گریم و میکاپ عروس به سبک اروپایی باید سعی کنید زیرساز مناسبی برای پوست ایجاد کنید تا آرایش بر روی صورت شما زیبا جلوه دهد. در این مقاله گریم عروس اروپایی را به شما آموزش می دهیم.

برای گریم و میکاپ عروس به سبک اروپایی باید سعی کنید زیرساز مناسبی برای پوست ایجاد کنید تا آرایش بر روی صورت شما زیبا جلوه دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *