گریم و میکاپ اروپایی
آموزش گریم عروس اروپایی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۷
آرایش عروس
آرایش چشمهای عروس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷

بهترین پودر برنز کننده پوست

معرفی بهترین پودر برنز کننده پوست

بهترین پودر برنز کننده پوست

بهترین پودر برنز کننده پوست

   در فصل تابستان بسیار ی از خانم ها و آقایان تمایل دارند که پوستی برنزه و زیبا داشته باشند. اما اینکه برای برنزه شدن چه باید کرد برای بیشتر افراد سوال است. برای برنزه شدن می توان از حمام آفتاب، سولاریوم و لوازم آرایشی برنزه کننده استفاده کرد. استفاده از روش سوم ساده ترین و تقریبا کم خطر ترین روش برنزه شدن است. در ادامه این مطلب بهترین پودرهای برنزه کننده را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت در تابستان پوستی زیبا و برنز داشته باشید.
- پودر برنزه کننده لورال
L’Oreal Paris true Match Mineral Pressed Powder in Classic Tan
   این پودر فشرده برنزر به عنوان کرم پودر هم قابل استفاده است، اما اگه به دنبال رنگی هستید که با رنگ پوست شما خیلی فرق داشته و تیره تر باشد، می توانید به عنوان پودر برنزه کننده از آن استفاده کنید، این پودر پایه مینرال داشته و تا ۱۶ ساعت هم ماندگاری روی پوست داشته و برای پوست های چرب بسیار مناسب است.
- پودر برنزه کننده NYX
NYX Tango with Bronzing Powder
   این پالت برزنر موزاییکی ترکیبی از رنگ های طبیعی است که به گرم کردن پوست کمک خواهد کرد به گونه ای که بعد از مصرف انگار از ساحل برگشته اید. در واقع این محصول بهترین پالت برنزه کننده ای است که خطرات آفتاب سوختگی را هم ندارد!
- کرم برنزه کننده NYX
NYX Born to Glow Liquid Illuminator in Sun Goddess
   اگر شما خانمی هستید که تمایلی به داشتن پوست برنزه بولد ندارید، می توانید از این ترفند استفاده کنید: کمی از هایلایتر مایع (به رنگ برنزه روشن یا کاراملی) را با کرم پودر مایع مورد علاقه خود ترکیب کنید و با یک بیوتی بلندر به پوست خود بزنید، با این کار هم پوست شما برنزه می شود و هم درخشش طبیعی پیدا می کند، حتی می توانید از این برنزه کننده مایع استفاده کنید تا مانند بانوی خورشید بدرخشید!
- پودر برنزه کننده میبلین
Maybelline Fit Me! Bronzer Powder
   این پودر برنزه از برند میبلین به زیبایی با پوست ترکیب شده و حالتی درخشان طبیعی به پوست صورت اضافه می کند، طوری که در تمام طول روز زیبایی را حس می کنید!
- پودر برنزه کننده و رژگونه میبلین
Maybelline FaceStudio Master Hi-Lighting Blush & Bronzer
   این پالت رنگی رنگی هم هایلایتر دارد و هم رژگونه و هم پودر برنزه. از طرفی با یک بار هزینه کردن ۳ عدد لوازم آرایش را می توان همزمان باهم داشت.

بهترین پودر برنز کننده پوستReviewed by آرایشگاه on Sep 12Rating: 2.5بهترین پودر برنز کننده پوستبهترین پودر برای برنزه کردن پوست صورت پودری است که ماندگاری خوبی بر روی پوست داشته باشد و هیچگونه عوارضی هم برای پوست نداشته باشد. در این مقاله بهترین پودر برنز کننده پوست را به شما معرفی می کنیم.

بهترین پودر برای برنزه کردن پوست صورت پودری است که ماندگاری خوبی بر روی پوست داشته باشد و هیچگونه عوارضی هم برای پوست نداشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *