معرفی بهترین پودر برنز کننده پوست
بهترین پودر برنز کننده پوست
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷
تثبیت رنگ برنزه پوست
روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوست
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷

آرایش چشمهای عروس

آرایش عروس

آرایش چشمهای عروس

آرایش چشمهای عروس

   برای آرایش چشم های عروس مدل های مختلف زیادی وجود دارد که آرایشگر شما بر اساس مدل و فرم صورت و چشم های شما و نوع ارایشی که انتخاب می کنید یکی از انواع ارایش چشم را برای شما برمی گزیند. در ادامه مطلب انواع آرایش چشم عروس را به شما آموزش خواهیم داد. 
- آرایش چشم اسموکی اکلیلی
   یکی از زیباترین مدل های آرایش چشم برای عروس خانم ها، آرایش چشم اسموکی است که جذابیت صورت و میکاپ را دوچندان می کند. البته کمی سایه چشم اکلیلی هم می تواند این زیبایی را تکمیل نماید اما دقت کنید نباید تمام آرایش چشم اکلیلی باشد!
- آرایش چشم برنزی – مسی
   رنگ سایه چشم برنزی و مسی برای ارایش های ملایم و ملیح مناسب است و با مژه های بولد و پرپشت، گیرایی و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد.
- آرایش چشم با سایه ارغوانی
   یکی از ترندهای سال 2018 در آرایش چشم، استفاده از سایه های رنگی است که مناسب ترین رنگ ها برای عروس خانم ها، رنگ های گرمی مانند ارغوانی و صورتی است.
- آرایش چشم با خط چشم بولد و گربه ای
   اگر همیشه آرایش چشم بولد و غلیظی دارید، بهتر است برای روز عروسی خود از آرایشی متفاوت استفاده کنید تا تغییر و زیباتر شدن به نظر برسد. یک خط چشم بولد و گربه ای می تواند این تغییر را بیشتر کند.
- آرایش چشم کلاسیک عروس
   این آرایش چشم کلاسیک یکی از زیباترین مدل های آرایش است که هرگز قدیمی و تکراری نخواهد شد.  خط چشم بولد با یک سایه ملایم و گوشه چشم درخشان و هماهنگ با نوع رژگونه که آن هم درخشان است، استایلی متفاوت ایجاد خواهد کرد که حتما از ان خوشتان می آید.
- آرایش ملایم عروس
   این روزها دخترخانم ها سبک آرایش ملایم و اروپایی را بیشتر می پسندند و یکی از ویژگی های این سبک این است که چهره تغییر چندانی نمی کند اما فوق العاده ملیح و دلنشین خواهد شد که بیشتر عروس خانم ها هم طرفدار همین هستند.
- آرایش چشم با سایه صورتی و مژه های بلند
   این هم یک مدل دیگر از آرایش با سایه رنگی است که می تواند بهترین مکمل رنگ چشم سبز باشد و زیبایی آن را دو چندان کند.
- آرایش اروپایی عروس
   مدل سایه چشم اسموکی که کمی بولد و تیره است اما به خوبی در کنار رنگ رژگونه و رژلب که که کاملا ملایم و از رنگ های طبیعی هستند، به یک آرایش ملایم تبدیل گردیده است.

آرایش چشمهای عروسReviewed by آرایشگاه on Sep 12Rating: 3.0آرایش چشمهای عروسبرای ارایش چشم عروس مدل های مختلف بسیاری وجو دارد که عروس خانم ها می توانند بر اساس فرم چشم و صورت آن ها را انتخاب کنند. در این مقاله آرایش چشمهای عروس را به شما آموزش می دهیم.

برای ارایش چشم عروس مدل های مختلف بسیاری وجو دارد که عروس خانم ها می توانند بر اساس فرم چشم و صورت آن ها را انتخاب کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *