آرایش عروس
آرایش چشمهای عروس
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷
لوازم آرایشی ایزادورا
پکیج آرایشی ایزادورا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷

روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوست

تثبیت رنگ برنزه پوست

روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوست

روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوست

   بسیاری از خانم ها در فصل تابستان برای برنزه کردن پوست خود زحمت زیادی می کشند و زمان زیادی را برای خوابیدن زیر آفتاب صرف می کنند. به همین دلیل تلاش می کنند این رنگی که در اثر برنزه شدن بر روی پوست ایجاد شده است را ماندگار کنند. برای ماندگار کردن رنگ برنزه پوست روش های زیادی وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد.
- مرطوب کردن پوست
   مرطوب کننده ها برای مرطوب کردن پوست و حفظ ماندگاری آن بسیار مؤثر می باشند، فقط مطمئن شوید که پوست حتی برای یک مدت کوتاه هم خشک و دهیدراته نگردد، چون وقتی پیلینگ و از بین رفتن سلول های سطح پوست شروع شود، دیگر متوقف نخواهد شد و روند خشکی پوست ادامه پیدا می کند. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید تا واقعا پوست را هیدراته کند. بعضی از انواع مرطوب کننده ها مثل بادی باتر و بادی کرم ها می توانند به شما کمک کنند. 
- دوش آب سرد بگیرید!
   آب گرم خیلی زود پوست را خشک و دهیدراته خواهد کرد و پیلینگ را در پوست تحریک و تسریع خواهد کرد، بنابراین دوش آب سرد، برای ماندگاری رنگ پوست بسیار مؤثر است مخصوصا اگر به جای ژل و فوم های شوینده که باعث خشکی خواهند شد، از شوینده های ملایم، مرطوب کننده و حاوی مقدار زیاد روغن و کرم استفاده کنید.
- لایه برداری ملایم
   لایه برداری به زیبایی و درخشندگی بیشتر پوست کمک خواهد کرد و سلول های مرده سطحی که نمایی مات و رنگ پریده ایجاد می کنند را  از بین می برند. هفته ای یک بار با یک لایه بردار کاملا ملایم یا یک لیف لایه بردار حمام، پوست خود را به آرامی لایه برداری کنید. اسکراب های حاوی گلیکولیک اسید و سالیسیلیک اسید، باعث از بین رفتن سریع رنگ برنزه پوست می شوند، پس دقت کنید که از اسکراب های حاوی آن ها استفاده کنید.
- آب بنوشید!
   هیدراته نگه داشتن پوست، موجب زیبایی و سلامت سلول های پوستی خواهد شد و نوشیدن آب کافی در طول روز، یکی از بهترین کارهایی است که می توان برای ماندگاری رنگ برنزه پوست انجاد داد. البته برای ماندگار کردن رنگ برنزه در پوست، می توانید از میوه هایی مانند پاپایا، انبه، سیب زمینی شیرین، هویج و میوه های که حاوی بتا کاروتن هستند، استفاده نمایید.
- برنزر بزنید!
   زمانی که پوست شما به صورت طبیعی برنزه شده، استفاده از برنزرها خیلی راحت تر هستند و زیبایی طبیعی تری روی پوست ایجاد می کنند و ضمنا، خیلی سریع به اون برنزگی مورد نظر خود خواهید رسید. با یک برنزر صورت و بدن، می توانید پوست خود را کاملا درخشنده و خوشرنگ کنید و نگرانی بابت رنگ آرنج ها یا زانوها و... نداشته باشید.
- لباس سفید بپوشید!
   یک تکنینک جالب برای ماندگاری رنگ برنزه پوست پوشیدن لباس سفید و رنگ روشن است. این رنگ های روشن، باعث تیره تر به نظر رسیدن پوست خواهند شد. لاک های سفید، مرجانی و فیروزه ای و همچنین رژلب قرمز بولد هم همین ویژگی را دارند.

روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوستReviewed by آرایشگاه on Sep 12Rating: 2.5روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوستخانم ها و آقایانی که پوست خود را برنزه می کنند باید بعد از رنگ گرفتن پوست به دنبال تثبیت و ماندگاری این رنگ بر روی پوست خود باشند. در این مقاله روش های ماندگار کردن رنگ برنزه پوست را به شما آموزش می دهیم.

خانم ها و آقایانی که پوست خود را برنزه می کنند باید بعد از رنگ گرفتن پوست به دنبال تثبیت و ماندگاری این رنگ بر روی پوست خود باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *